Acasă Actualitate Lucrul cu Chat on Kick: cum afectează implicarea algoritmii de promovare și...

Lucrul cu Chat on Kick: cum afectează implicarea algoritmii de promovare și numărul de spectatori?

DISTRIBUIȚI

Promovează-ți canalul în Kick folosind înșelăciune și alte metode de promovare. Începeți creșterea rapidă a proiectului pentru a asigura un succes fără precedent pentru profilul dvs. în viitorul apropiat. Dacă nu știți cum să promovați lovitura, utilizați sfatul experților și recomandările din articol. Creșterea canalului nu numai că va îmbunătăți vizibilitatea fluxurilor, dar va oferi și o bună monetizare, va atrage atenția agenților de publicitate.

Veți putea promova rapid un proiect de la zero, dezvăluiți potențialul acestuia, folosind metode eficiente de promovare și strategii bine gândite pentru promovarea loviturii. Spectatorul alege canale populare, emisiuni de streamere de TOP, așa că, la început, acordați o atenție deosebită calității conținutului și înșelăciunii plătite, ceea ce va crea aspectul popularității proiectului.

Cum să promovezi lovitura rapid, eficient, fără riscuri? Vă oferim un ghid simplu și clar.

Algoritmi de promovare în serviciu

Kick este un serviciu popular de streaming, pe care astăzi mulți utilizatori îl numesc un concurent demn de Twitch. Serviciul de streaming vă permite să vizionați și să difuzați, să comunicați cu publicul. Pe site, puteți transmite în flux ca hobby sau puteți deveni un adevărat profesionist, transformând streamingul într-o sursă stabilă și ridicată de venit. Platforma are funcționalități avansate, deschide oportunități excelente pentru popularizarea conținutului și câștigarea de bani. Rezultatele și veniturile vor depinde în mod direct de cât timp, efort și bani investiți în dezvoltarea profilului dvs. Investițiile determină randamentul.

Serviciul, ca și alte rețele sociale, servicii de streaming, are un algoritm special. Principiul principal al funcționării sale este distribuirea și clasarea conținutului, compilarea unui bloc de recomandări pentru spectator.

În ciuda faptului că platforma este relativ “tânără”, algoritmul funcționează destul de bine. Analizează comportamentul utilizatorilor de pe site, și anume:

  • vizualizări ale emisiunilor;
  • comentarii;
  • adaugă la favorite;
  •  

Pe baza datelor primite, algoritmul filtrează sistemul determină preferințele, interesele utilizatorului și formează recomandări individuale pentru acesta.
Principalul avantaj al algoritmului site-ului este că îi ajută pe spectatori să descopere noi talente, demonstrează conținut nu numai de la radiodifuzori experimentați, ci și de la începători. Este destul de ușor să găsiți conținut în funcție de interesele dvs. pe serviciu.

Pe lângă indicatorii principali, algoritmul platformei ia în considerare și:

  • vizionarea timpului;
  • frecvența vizitei canalului;
  •  

Toate acestea vă permit să selectați conținut relevant, să arătați exact ceea ce poate interesa o anumită persoană.

Printre dezavantajele algoritmului, mulți utilizatori notează monotonia recomandărilor. Sistemul oferă cel mai adesea spectatorului același tip de conținut pe care l-a vizualizat deja sau L-a salvat în favorite. În majoritatea cazurilor, acest dezavantaj se datorează faptului că astăzi serviciul nu se poate lăuda cu o mare varietate de videoclipuri.
Dacă o persoană nu este mulțumită de ceea ce recomandă și îi arată sistemul, poate face setările manual, indică preferințele sale.

Atragerea spectatorilor să lovească

Dacă v-ați înregistrat deja pe site, dar nu știți cum să promovați Kick, în primul rând acordați atenție setului de spectatori. Aceasta este o valoare cheie la care trebuie lucrat.
Nu contează dacă sunteți angajat în streaming profesional și utilizați canalul ca sursă principală de venit sau doar “pentru suflet” conduceți un proiect, difuzați conținut pentru a atrage un public sau pentru a ajuta oamenii să obțină informațiile de care sunt interesați.
Dacă nu vă promovați fluxul și nu lichidați spectatorii, veți fi întotdeauna în partea de jos a listei. Drept urmare, emisiunile vor câștiga un minim de vizualizări, deci este puțin probabil să puteți câștiga sume decente din proiect.

În același timp, mulți utilizatori au o întrebare complet logică: cum să promovezi Kick și să atragi spectatorii pe cont propriu? Streamerele cu experiență recomandă respectarea acestor reguli simple:
1. Difuzați conținut interesant care este relevant pentru publicul țintă. Crearea de conținut de calitate este cheia succesului. Aceasta este cea mai bună soluție nu numai pentru începători, ci și pentru utilizatorii experimentați. Definiți un concept luminos, gândiți-vă la imagine, astfel încât fiecare difuzare să devină Popularitate virală. În acest caz, veți fi recunoscut și orice conținut nou va colecta o mulțime de vizualizări, va atrage noi adepți pe canal.
2. Faceți publicitate pe alte site-uri. Dacă alte persoane nu scriu sau vorbesc despre tine, asta nu înseamnă că nu te poți promova. Puteți posta informații despre proiect pe orice rețele sociale, site-uri de găzduire video, site-uri, forumuri. Spuneți publicului povestea dvs., domeniile în care lucrați și difuzați, invitați-i să se aboneze. În acest fel puteți nu numai să atrageți noi adepți, ci și să creșteți recunoașterea.
3. Cumpărați publicitate. Vă puteți promova nu numai gratuit, ci și contra cost. Cumpărați publicitate de la administratori, alți streameri, proprietari de site-uri web. Principalul lucru este să alegeți platforme autoritare de încredere și unde publicul dvs. țintă poate “trăi”.
4. Înregistrați videoclipuri partenere. Colaborările cu alte streamere sunt foarte populare pe toate platformele de streaming. În același timp, nimeni nu interzice partenerilor să se facă publicitate reciproc, să-i ceară fanilor să se aboneze la partener.

Desigur, dacă nu știți cum să promovați Kick și nu există streamere populare printre prietenii dvs. pe serviciu, va trebui să investiți mulți bani în promovarea proiectului la început. Orice publicitate costă bani. Chiar dacă îl cumpărați, nu uitați de calitatea conținutului, de interesele publicului pentru a obține rezultatele așteptate și de o creștere rapidă a numărului de fani. Aflați pe această pagină mai multe despre promovarea canalului.

Ce să faci cu Chat – ul pe Kick?

În ceea ce privește comunicarea cu spectatorii în chat, corespondența nu afectează algoritmii sistemului. Acest lucru nu înseamnă că ar trebui să uitați de comunicarea cu abonații chiar acum. Chat on Kick este un instrument care vă permite să creșteți semnificativ loialitatea publicului față de dvs. și conținutul dvs. Comunicarea Live ajută întotdeauna la consolidarea conexiunii dintre streamer și spectatori, ajută la păstrarea atenției acestuia din urmă și la împiedicarea acestora să părăsească canalul pentru alții.

Comentarii

comentarii