Acasă Actualitate Magazinele Billa din Timişoara atrag clienţi cu oferte mincinoase

Magazinele Billa din Timişoara atrag clienţi cu oferte mincinoase

559
DISTRIBUIȚI

În perioada 7-13 aprilie, magazinele Billa din Timişoara şi chiar din ţară au lansat mai multe oferte tentante pentru cei care îi treceau pragul. Pentru a se asigura că vor avea clienţi în această perioadă, managerii acestor magazine au tipărit mii de pliante cu oferte care de care mai atractive pe care le-au distribuit prin toate zonele de blocuri din Timişoara.

Super ofertă inexistentă

Zilele trecute, la redacţia ziarului nostru s-a prezentat un tânăr care era supărat pe cei din magazinul Billa, situat în zona Spitalului Judeţean din Timişoara. Cristian.T spune că cei care conduc destinele acestui magazin apelează la tot felul de trucuri pentru a atrage clienţi cu orice preţ. „Am văzut şi eu pliantul celor de Billa, care aveau câteva oferte atractive pentru publicul larg, pornind de la mâncare şi terminând cu băuturi fine. M-am hotărât să cumpăr şi eu câte ceva din acest magazin, dar am constatat că în prima zi de ofertă produsul pe care vroiam să îl achiziţionez nu mai există, pentru că s-a epuizat. Am cerut informaţii suplimentare, iar după ce am aşteptat aproximativ 30 de minute, mi s-a spus că băutura pe care vroiam să o cumpăr nu mai există, pentru că un singur client a cumpărat 15 sticle de băutură, iar oferta nu mai există. Mă întreb cum este posibil ca acest magazin să îşi bată joc de atâţia oameni, pe care îi atrage în magazin cu oferte atractive, care, de fapt, nu există” , spune Cristian.T.

Produse achiziţionate doar în limita stocului disponibil

Reprezentzanţii magazinului Billa România spun că,  în momentul în care au făcut această ofertă, nu se gândeau că vor fi mulţi clienţi care să cumpere o băutură redusă cu 50 %.” Am verificat situaţia produsului adus în discuţie (Jim Beam) la magazinul din Timişoara, strada Liviu Rebreanu 145-147. Astfel, din întreg stocul cu care era aprovizionat magazinul, chiar în prima zi de promoţie au fost vîndute peste 80% dintre produse, restul de 20% fiind achiziţionate chiar în ziua urmatoare. Pentru a evita situatii de genul acesta, îi anunţăm întotdeauna pe clienţii noştri, în scris, pe fiecare dintre materialele promoţionale trimise, că produsele pot fi găsite în magazin în limita stocului disponibil. În plus, pentru a veni în ajutorul clienţilor care îşi doresc să achiziţioneze un produs care nu se afla pe stoc într-un anumit moment, le oferim posibilitatea de a discuta cu şeful de magazin şi de a solicita aprovizionarea cu produsul respectiv. Astfel, în situaţia în care produsul solicitat poate fi readus în magazin în perioada de desfăşurare a promoţiei, clienţii îl pot achiziţiona chiar la preţul promoţional”, spune Sabin Fane, director marketing Billa România. Răspunsul celor de la Billa, care susţin că unele produse pot fi achiziţionate doar în limita stocului disponibil, este mai degrabă un răspuns amuzant. Asta pentru că nici un magazin care se respectă, din această ţară, nu poate lansa o promoţie pentru care mai tipăreşte câteva mii de pliante doar pentru a vinde 15 produse de băutură, pentru că atâtea avea disponibile pe stoc acest magazin. Cei de la Billa, precum şi alte mari lanţuri de magazine, lansează oferte atractive doar pentru a atrage clienţi în magazinele lor. Iar atunci când clienţii vor să cumpere produsele din pliantele promoţionale, acestea s-au epuizat. Atfel de practici pot fi întâlnite la mai toate lanţurile mari de magazine care au invadat România după anul 1990. Interesul celor care administrează aceste magazine este de a atrage cât mai mulţi clienţi care să cumpere măcar un produs.

Comentarii

comentarii