Acasă Actualitate Masterat cu specializarea „MARKETINGUL SERVICIILOR POŞTALE”

Masterat cu specializarea „MARKETINGUL SERVICIILOR POŞTALE”

393
DISTRIBUIȚI

La UVVG, în premieră pe ţără
În premieră pe ţară, la UVVG funcţionează un program de masterat cu specific poştal „MARKETINGUL SERVICIILOR POŞTALE” 
Programul de studii, care se întinde pe durata a doi ani universitari este frecventat, în primul an, de studenţi din şase judeţe ale ţării. Curricula academică a acestui program de masterat inedit cuprinde multe discipline din sfera serviciilor poştale: Economica serviciile publice, Relaţii publice, Managementul serviciilor poştale, Contabilitatea serviciilor poştale, Transporturi şi geografie poştală etc. Prof. univ. dr. Florin Dumescu, decanul Facultăţii de Ştiinţe Economice, ne-a declarat: „Programul MARKETINGUL SERVICIILOR POŞTALE este un masterat profesional, toţi studenţii fiind angajaţi ai Poştei Române. Adaptarea poştei la noile condiţii generate de schimbările pe plan modial, au făcut necesar un curs de masterat pentru angajaţii din Poştă cu studii superioare şi care deţin diverse funcţii de conducere. Masteranzii utilizează date din sistemul poştal, în vederea realizării referatelor şi a dizertaţiilor”. Lector univ. dr. Caius Lăzărescu, doctor în marketingul serviciilor poştale, apreiează că: „În prezent, serviciile poştale trebuie abordate în contextul mai larg al unei pieţe concurenţiale în care au apărut foarte mulţi operatori, furnizori de servicii poştale. Strategia este de a deveni mai buni pe serviciile existente şi de a propune servicii noi, interesante. Masteranzii învaţă că dezvoltarea serviciilor poştale existente impune anexarea unor servicii auxiliare. Un astfel de serviciu poate fi, spre exemplu, cel de încasare de taxe şi impozite”.
Având în vedere că, în statele dezvoltate, cel mai mare aport din PIB vine din sfera serviciilor, masteratul oferit de UVVG pregăteşte specialişti pentru poşta viitorului.

Comentarii

comentarii