Acasă Economic METRO Cash & Carry Romania compensează mărirea TVA-ului pentru produsele promoţionale

METRO Cash & Carry Romania compensează mărirea TVA-ului pentru produsele promoţionale

355
DISTRIBUIȚI

METRO Cash & Carry Romania vine în întâmpinarea clienţilor săi profesionişti printr-o soluţie specială, care să înlesnească adaptarea afacerilor acestora la creşterea neprevăzută a cotei taxei pe valoarea adăugată (TVA) cu 5 puncte procentuale, până la 24%, începând cu 1 iulie 2010. „Pentru a rezista în afaceri, pe o piaţă concurenţială, păstrarea cuvântului dat e o necesitate de la care nu se poate face rabat niciodată, cu atât mai mult în contextul economic actual. La METRO i-am obişnuit pe clienţii noştri profesionişti cu promisiunile respectate şi îi asigurăm că vom face la fel şi mai departe, indiferent de situaţie”, a spus Claude Sarrailh, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România. METRO Cash & Carry România compensează mărirea TVA prin acordarea unui discount de 4,04% din preţul produselor vizate. Oferta este valabilă în perioada 1-14 iulie 2010, exclusiv pentru produsele promoţionale cuprinse în cataloagele METRO.

Comentarii

comentarii