Acasă Economic METRO Cash & Carry România premiază afacerile independente

METRO Cash & Carry România premiază afacerile independente

DISTRIBUIȚI

METRO Starurile Comunitatii w METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială.

Aceștia se pot înscrie până în 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei. „De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioşcurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt inițiatoarele sau susținătoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viața și dezvoltarea comunității din care fac parte”, explică Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „În acest an, compania METRO celebrează 50 de ani pe piața de comerț; prin competiția «METRO – Starurile Comunității» dorim să venim în sprijinul acelor întreprinzători care, pe lângă contribuția lor economică în comunitate, își asumă și proiecte de responsabilitate socială, devenind adevărate modele prin contribuția de durată pe care o aduc la bunăstarea comunităţilor locale.”
Întreprinzătorii independenţi își pot înscrie proiectele online în secțiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, pâna în data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce aceștia trebuie sa facă este să își descrie proiectele, care să reflecte angajamentele lor față de comunitate. Toate aplicaţiile vor fi prezentate atât pe site-ul METRO Cash & Carry România, cât şi pe pagina de Facebook a companiei. Odată cu descrierea, concurenţii la titlul de „METRO – Starurile Comunității” sunt încurajați să încarce fotografii şi materiale video care să ilustreze cât mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va încheia la data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competiției. „Pentru noi este foarte importantă implicarea publicului larg în selectarea finaliștilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici și mijlocii aduce beneficii în primul rând populaţiei locale,” spune Gilles Roudy. „Şi cu cât participanţii sunt mai bine conectaţi la comunitatea în care trăiesc, cu atât mai mari sunt şansele lor de a câştiga.” Finaliștii vor fi evaluaţi de către un juriu format din experți din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum și comunitatea de antreprenoriat și comerț. În urma procesului de evaluare va fi selectat un câștigător, care va fi anunțat în iunie 2014, în cadrul Galei de Premiere a competiției.

Premiul “METRO – Starurile Comunității”

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competiției, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicați susținerii de către câștigător, a unor proiecte sociale viitoare.
Proiectele finaliste vor fi evaluate de către un juriu specializat format din lideri de opinie din domenii-cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, ONG-uri și media din zona de responsabilitate socială. Membrii juriului “METRO – Starurile Comunității” sunt: Radu Merică, președinte Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană, Sandie Blanchet, reprezentant UNICEF, Lăcrămioara Botezatu, redactor-șef CSRmedia.ro, Ionuț Sibian, director executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), Marius Ghenea, profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”, Gilles Roudy, director general METRO Cash & Carry România.
Competiția „METRO – Starurile Comunității” este parte integrantă a dedicării companiei în a sprijini succesul afacerilor independente. „Relaţiile pe termen lung, bazate pe încrederea clienţilor noștri, reprezintă cheia succesului METRO Cash & Carry. Dorința de a deveni partenerul preferat al întreprinzătorilor în dezvoltarea afacerilor lor este un punct central al acțiunii noastre, aspect care se regăsește în noua noastră abordare, «YOU & METRO», explică Gilles Roudy. „Numai cei care investesc ambiţie, creativitate, pasiune și atenție la nevoile clienților lor pot evolua pe termen lung.”
L.P.

Comentarii

comentarii