Acasă Economic ModaTim şi-a croit casă nouă

ModaTim şi-a croit casă nouă

DISTRIBUIȚI

Întâi iulie 1959 este data naşterii ModaTim. În cei 50 de ani de viaţă, compania timişoreană a creat o autentică poveste de succes. Acum, simultan cu momentul jubileului, şi-a înnoit adresa şi condiţiile de producţie. Şi are toate motivele să privească cu încredere spre viitor. ModaTim este un nume cu tradiţie în confecţiile româneşti. Înfiinţată în 1959, firma a funcţionat în diverse spaţii improprii până în anul 1974, când s-a mutat în amplasamentul din Piaţa 700. În iulie 2009, compania are două motive de sărbătoare: cei 50 de ani de existenţă şi o casă nouă, croită pe măsura sa. ModaTim şi-a mutat sediul şi producţia într-o hală nouă, pe platforma Incontro din sudul oraşului.
„E vorba de o nouă etapă în viaţa firmei. Am creat o hală de producţie care corespunde nevoilor noastre prezente şi viitoare” spune Animona Huţu, director general ModaTim. Printr-o singură mutare, compania obţine mai multe câştiguri importante. Producţia se va desfăşura într-un spaţiu modern, amenajat după ultimele standarde tehnice. Se îmbunătăţesc condiţiile de muncă şi de confort pentru cei peste 450 de angajaţi. Contrar tendinţelor din domeniu, compania nu are în plan reducerea personalului productiv. Mai mult, noul sediu va permite creşterea numărului de angajaţi.
În acelaşi timp, vor creşte şi performanţele ca urmare a unei organizări mai eficiente a producţiei. ModaTim lucrează în continuare cu nume grele din industria uşoară, printre care se numără Escada, Burberry şi Dries Van Noten. Compania a dezvoltat parteneriate durabile cu clienţi de vârf din Germania, Anglia şi Belgia iar noul salt calitativ nu face decât să întărească poziţia ModaTim.
ModaTim S.A. este unul din liderii industriei româneşti de confecţii şi acţionar principal al ModaTim Investment, societatea de dezvoltare imobiliară. Compania ModaTim este activă pe segmentul hainelor de lux pentru femei, înregistrând o cifră de afaceri anuală de 6,5 milioane euro.

Comentarii

comentarii