„Misiunea noastră este de a crea cele mai rafinate experiențe pentru consumatorii noștri. Nu este o întâmplare că Timișoara, oraș cosmopolit și vibrant, Capitală Culturală Europeană în 2023, reprezintă un punct strategic semnificativ în extinderea și consolidarea prezenței Nespresso în România. Ne dorim să aducem gustul memorabil al cafelei Nespresso cât mai aproape de iubitorii de cafea, prin oferirea celor mai înalte standarde de calitate, susținute de inovație și sustenabilitate“, spune Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer, Nestle Nespresso Romania.
Pentru a celebra orașul Timișoara, designul interior al Boutique-ului Nespresso include elemente distincte ale culturii bănățene. Nespresso evidențiază astfel aprecierea sa pentru patrimoniul cultural local, subliniind totodată interesul brandului pentru diversitatea culturală și conexiunea acesteia cu gustul unic al cafelei.
Pe lângă o gamă extinsă de sortimente de cafea și aparate, Boutique-ul oferă și o zonă pentru degustare, unde clienții pot savura o cafea Nespresso, iar specialiștii oferă sfaturi personalizate pentru crearea ritualului ideal de cafea. Clienții se vor bucura și de edițiile limitate de cafea, precum și de accesoriile care vor completa experiența memorabilă Nespresso.
Planurile de extindere Nespresso au în centru angajamentul de continuare a eforturilor de sustenabilitate. Orice ceașcă de cafea Nespresso are o amprentă de carbon neutră, iar din 2018, Nespresso este primul producător de cafea care a introdus o infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele pe care le comercializează. Prin acest program, iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost pentru ei, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.
Comentarii
comentarii