Acasă Economic Nestlé are oferte pentru fabrica închisă de la Timișoara

Nestlé are oferte pentru fabrica închisă de la Timișoara

DISTRIBUIȚI

Compania Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară și a băuturilor la nivel global, plănuiește să-și extindă afacerea prin lansarea de produse noi și dezvoltarea de canale noi de vânzare online și comunicare până la sfârșitul anului, urmând ca până în 2025 toate ambalajele să fie 100% reutilizabile.

Compania a anunțat scoaterea la vânzare a unității de producție din Timișoara, închisă anul trecut. „Am primit câteva oferte de la potențiali parteneri care sunt interesați să cumpere această proprietate. Din cauza pandemiei de coronavirus, toate acestea au fost amânate și vor fi reluate în momentul în care situația se va îmbunătăți. Decizia de a închide fabrica din Timișoara nu a fost una ușoară. Echipa era una profesionistă. Împreună cu autoritățile, am ajutat angajații să-și găsească alte joburi fie la companii multinaționale, fie la companii locale și încă păstrăm legătura cu ei. Niciodată să nu spui niciodată. Nestle este deschisă la noi oportunități de afacere, iar dacă vor exista le vom analiza”, spune Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România..

Proprietatea, care se desfășoară pe o suprafață de peste 21.000 de metri pătrați, se află în zona industrială și logistică din vestul Timișoarei. Aflată în proprietatea Nestlé din anul 2000, fabrica dispune de un spațiu de 10.000 de metri pătrați de producție și peste 2.000 de metri pătrați de birouri. În ianuarie 2019, Nestle a decis să închidă, după 18 ani, fabrica din Timișoara. În scrisoarea transmisă atunci autorităților române compania argumenta plecarea prin faptul că piața din România trece printr-o perioadă de schimbări radicale, caracterizată de condiții de consum noi, dificultăți în ceea ce privește disponibilitatea forței de muncă și costuri asociate tot mai ridicate, concurența pentru resursele de producție locală fiind acerbă. Fabrica din Timișoara avea o producție anuală de peste 10.000 tone de dulciuri și cafea. Din Timișoara, Nestlé România exporta 35% din producție în Ungaria, țările de la Marea Adriatică, țările mediteraneene și, începând de anul trecut, în Irlanda.

Sursa: www.profit.ro

Comentarii

comentarii