Acasă Economic Noul WV Polo – conceptul unei noi clase

Noul WV Polo – conceptul unei noi clase

DISTRIBUIȚI

Asumarea stilului de viaţă. Libertate individuală de acţiune. Simbolul statutului sau pur şi simplu o soluţie pentru mobilitate. Toate acestea se regăsesc în nou WV Polo. Noul model a fost prezentat, marţi, în premieră la Timişoara, de cei de la Quark Motors.
Prin noul design, proporţii bine definite, standarde foarte ridicate de calitate şi dotări de bază impresionante, noul Polo a pus bazele unei noi clase. Cu multă dragoste faţă de detalii şi dorinţa de perfecţiune, noul Polo reprezintă alegerea perfectă pentru cei care vor să evite orice risipă şi, din punct de vedere optic, o sărbătoare pentru toţi cei pasionaţi de estetică.
Uneori este suficientă o singură privire pentru a obţine o imagine clară – noul Polo este un candidat care atrage frecvent atenţia. Pentru că designul său remarcabil ne face să descoperim mereu ceva nou. De exemplu caroseria sa care denotă forţă. Farurile dispuse uşor transversal, îmbinate cu banda lată formată de lamelele de culoare neagră pentru protecţia radiatorului sau liniile atletice ale portierelor.

Cinci stele la noul test EuroNCAP

Când aspectul atractiv se întâlneşte cu fiabilitatea, se poate spune că avem ocazia să admirăm o excepţie. Noul Polo este una dintre ele. Nu există alt model din această clasă atât de bine gândit şi cu o calitate atât de ridicată ca noul Polo. Confortul, calitatea şi siguranţa au făcut un pas important înainte. Noul modelul Polo a fost conceput, printre altele, astfel încât să obţină cinci stele la noul test EuroNCAP, cu standarde mult mai stricte.
În comparaţie cu versiunea precedentă, Volkswagen pune la dispoziţie structura organizată în funcţie de linia de echipare: „Trendline” reprezintă în continuare varianta de bază, „Comfortline” semnifică, aşa cum ne-am obişnuit, nivelul mediu de echipare. Elementul de noutate al gamei – capitol la care Polo urmează modelul Golf – este reprezentat de versiunea de top „Highline". Chiar în versiunea standard de echipare Polo Trendline se regăsesc, la capitolul confort, printre altele, servodirecţia electrohidraulică, geamuri acţionate electric faţă, închidere centralizată, sistem de iluminat şi chingi de fixare în portbagaj, martor sonor pentru luminile aprinse, scaunul şoferului reglabil pe înălţime, oglinzi de machiaj în parasolare şi geamuri termoizolante cu nuanţa verde. La interior, culoarea de bază „negru titan" şi tapiţeria „Metric" creează o ambianţă foarte atractivă.

105 cai putere cu doar 1,2 litri

Opţional, clienţii care optează pentru modelul Polo pot comanda noul lor Volkswagen cu dotări precum lumini statice de viraj integrate în proiectoarele de ceaţă, lumini de zi, airbaguri cortină (sistem de airbag-uri la nivelul capului pentru pasagerii de pe locurile din faţă şi spate), sisteme de radio şi radionavigaţie sau un handsfree integrat. Ulterior vor fi disponibile şi o trapă panoramică şi faruri bixenon.
În ciuda îmbunătăţirilor semnificative la toate capitolele a fost posibilă reducerea greutăţii caroseriei modelului Polo cu 7,5 procente. Prin preluarea noilor propulsoare TDI şi TSI, precum şi a cutiei de viteze cu 7 trepte cu dublu ambreiaj (DSG) sunt obţinute la numeroase niveluri de putere valori reduse semnificativ în ceea ce priveşte consumul de carburant şi emisiile. Performanţe remarcabile la acest capitol sunt oferite de noul motor TSI de 1.2: propulsorul cu injecţie directă pe benzină cu patru cilindri, cu turbină de supraalimentare, dezvoltă 77 kW / 105 CP, dar consumă numai 5,5 litri de carburant la 100 kilometri (129 g/km CO2); acesta înseamnă o scădere cu 20 de procente în comparaţie cu modelul precedent echivalent.

Cinci motoare noi

În primul an, noul Polo va dispune de şapte motoare – patru propulsoare pe benzină şi trei diesel – cu o gamă de putere cuprinsă între 44 kW / 60 CP până la 77 kW / 105 CP. Cinci dintre aceste motoare sunt complet noi sau sunt disponibile pentru prima dată la modelul Polo.
Din categoria noilor motoare fac parte toate cele trei propulsoare TDI (motoare turbodiesel cu injecţie directă); graţie sistemului de injecţie Common-Rail utilizat pentru prima dată la modelul Polo, acestea funcţionează nu doar eficient, dar şi confortabil. Potenţialul oferit de motoarele TDI este demonstrat în mod reprezentativ de versiunea Polo 1.6 T DI cu 66 kW / 90 CP: împreună cu un pachet „BlueMotionTechnology", acestea se remarcă printr-un consum mediu de 3,6 litri la 100 kilometri şi emisii de 96 g/km CO2, fiind modelul cu cinci locuri cu cel mai mic consum de carburant şi cel mai redus nivel de emisii de noxe din lume. Pachetul „BlueMotionTechnology", respectiv propulsorul TDI de 90 CP este disponibil în versiunile de echipare „Comfortline" şi „Highline".

Comentarii

comentarii