Acasă Actualitate Număr record de înscrieri la Romanian PR Award 2009

Număr record de înscrieri la Romanian PR Award 2009

136
DISTRIBUIȚI

Cea de-a şaptea ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de participanţi. Au fost înscrise 142 de campanii în cadrul celor 9 categorii de concurs, în creştere cu 41% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia de anul trecut.
Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor au fost „Responsabilitate socială corporatista şi dialog cu grupurile cointeresate” – 21 de înscrieri, „Organizaţii non-guvernamentale” – 20, „Buget – Creativitate +” – 15, „PR pentru Marketing” – 12. Printre agenţiile care au înscris proiecte în competiţie se numără: The Practice, McCann PR, Rogalski Grigoriu PR, GMP PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Graffiti, Ogilvy PR, Lowe PR, V+O Communications, Free Communication, 2activePR, Image PR şi The Public Advisors. Agenţiile participante vor intra în cursă pentru distincţia Agenţia Anului.
Jurizarea se va face în perioada 10 – 22 septembrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea şi creativitatea.
Prin tradiţie, jurizarea competiţiei este asigurată de o echipă internaţională de practicieni, cercetători şi manageri, personalităţi recunoscute pentru expertiză în domeniul relaţiilor publice. Anul acesta, juriul este prezidat de Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) şi Vice-Preşedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de experţi în comunicare din 7 ţări.
Evenimentul se va desfăşura la Palatul Parlamentului, în perioada 29 septembrie – 1 octombrie, şi reuneşte Congresul International PR Week, PR Award Gala Night şi un training tematic de o zi. Congresul propune anul acesta 5 dezbateri pe teme actuale precum: PR 2.0: Consecinţele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relaţii publice; Lobbying; Etica în PR: repere, tendinţe şi controverse; De la Public Relations la Public Engagement; Creativitate în PR.

Comentarii

comentarii