Un alt contract lansat în licitație pentru dezvoltarea infrastructurii de transport din zona municipiului Timișoara este studiul de fezabilitate necesar construirii unui drum de legătură cu 4 benzi între Autostrada A1 – Aeroportul Traian Vuia (Timișoara) – Centura Timișoara Nord. Consiliul Județean Timiș are în vedere un drum cu o lungime de aproximativ 9 kilometri, profil de Drum Național cu parapete din beton între sensurile de mers. Legătura cu Aeroportul Timișoara se va face în zona DJ 609 D (zona Ghiroda) și va fi asigurată printr-un sens giratoriu nou, la fel și în Centura Timișoara, iar pentru trecerea pe sub pista Aeroportului se va lua în calcul un pasaj rutier subteran.
Contractul pentru lărgirea Centurii Timișoara Nord (studiu de fezabilitate) a fost lansat de Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, are o valoare de 4,3 milioane lei și o durată de 12 luni. Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile (Programul Transport 2021-2027). Ofertele pot fi depuse până pe 15 ianuarie 2025.
Consiliul Județean Timiș a alocat 2,5 milioane lei (finanțare de la Buget) pentru realizarea studiului de fezabilitate: ,,Contract de SERVICII în vederea elaborării documentației tehnico-economice – etapa – Studiu de Fezabilitate – privind investiția: ”Drum de conectivitate (Drum nou de legătură la rețeaua primară) A1-Timişoara-Aeroport Traian Vuia/DNCT (profil 2+2)”. Durata contractului este de 16 luni.
Ofertele pot fi depuse până la data de 27 ianuarie 2025.
Pentru Centura Timișoara Vest, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor analizează noua contestație a Strabag (ARL Cluj) după ce CNAIR i-a desemnat, din nou, pe turcii de la Nurol, câștigători ai licitației. După finalizarea segmentului vestic, Timișoara va avea un inel de centură care va înconjura întreg municipiul, scrie economedia.ro.
Comentarii
comentarii