Acasă Economic Patronul insolventului dealer Suzuki, RS SARA MOTORS SRL, a înființat o firmă...

Patronul insolventului dealer Suzuki, RS SARA MOTORS SRL, a înființat o firmă cu același obiect de activitate și cu nume apropiat

DISTRIBUIȚI
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

În a doua jumătate a lunii septembrie 2017, Ziua de Vest a prezentat RS SARA MOTORS SRL drept o firmă ţepară, care a încasat de la zeci de clienţi contravaloarea autoturismelor dorite, dar nu le-a mai livrat maşinile. Controlată de Răzvan ŞANDRU (46 de ani), RS SARA MOTORS SRL a fost dealer SUZUKI pentru judeţul Timiş, iar pe site-ul propriu (acum nefuncţional) spunea chiar că “şi-a început activitatea în anul 2000, an în care a şi devenit unic importator Suzuki pentru zona de vest în România“. După izbucnirea scandalului Suzuki România a retras firmei timișorene statutul de dealer pentru marca japoneză.

Chiar dacă scandalul ţepelor a răbufnit abia în toamnă, societatea lui Răzvan ŞANDRU a început să aibă mari probleme financiare încă din prima parte a acestui an, dovadă fiind cererile de deschidere a insolvenţei depuse de creditorii G AUTO SRL (Italia) şi TONESCU FINANCE SARL (recuperatorul BCR) în luna mai 2017.

Pe 18 octombrie 2017, realizând că oricum va intra în insolvenţă, şi RS SARA MOTORS SRL solicită aplicarea Legii 85/2014, iar Tribunalul Timiş acceptă cererea şi dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă pe 26 octombrie 2017, în funcţia de administrator judiciar provizoriu fiind numit practicianul PDA INSOLVENCY SPRL (Marcel PUŞCAŞ) – Dosarul nr.8567/30/2017.

Abia pe 10 noiembrie 2017 a apărut pe portalul instanţelor de judecată o “îndreptare eroare materială”. Mai exact, în sentinţa iniţială scria RS SARA MOTORS SA, iar corect este RS SARA MOTORS SRL. Notificarea cu mare întârziere a Registrului Comerţului şi a administratorului judiciar, implicit şi a creditorilor, ar trebui verificată de către administratorul judiciar, mai ales pe zona de tranzacţii efectuate înainte de intrarea în insolvenţă sau chiar în primele zile după pronunţarea sentinţei, scrie supervizor.ro.

Chiar dacă RS SARA MOTORS SRL a fost exclusă de pe lista dealerilor SUZUKI, se pare că Răzvan ŞANDRU şi-a propus să nu renunţe la afacerea cu maşini… din moment ce a înfiinţat SARA AUTO MOTORS SRL (CUI: 37759612), firmă care are ca obiect principal de activitate “comerţ cu autoturisme şi autovehicule uşoare (sub 3,5 tone)”. Societatea a fost înmatriculată pe 14 iunie 2017, adică la scurt timp după ce au apărut cele două cereri de deschidere a insolvenţei împotriva RS SARA MOTORS SRL.

La această nouă firmă, funcţia de administrator este deţinută de Elena-Cătălina ARMAŞ TĂTUCU (40 de ani), aşa că SUZUKI va putea să încheie fără jenă un contract de dealer cu SARA AUTO MOTORS SRL… care are sediul social chiar în showroom-ul din comuna Ghiroda!

Următorul termen de judecată în Dosarul de insolvenţă nr.8567/30/2017, deschis împotriva debitoarei RS SARA MOTORS SRL, este programat pe 1 martie 2018.

Comentarii

comentarii