Acasă Economic Pentru că eticheta vinde produsul, Grafoprint a mai investit un milion de...

Pentru că eticheta vinde produsul, Grafoprint a mai investit un milion de euro în… etichete

DISTRIBUIȚI

grafoprint1

Compania Grafoprint Timișoara organizează, vineri 17 octombrie, „Ziua Porților Deschise”.

Evenimentul ce va avea loc la sediul firmei din Chișoda, Platforma Industrială Incontro, se dorește a fi o prezentare către mediul de afaceri din Timișoara a evoluției companiei de-a lungul timpului, a investițiilor făcute, precum și a impactul acestora în comunitate. ”Grafoprint are o experiență de peste 24 de ani de activitate pe piața tipăriturilor, anul acesta împlinim majoratul de când ne situăm pe primele trei locuri din topul firmelor din județul nostru. Ne mândrim cu o echipă care răspunde prompt la toate solicitările de pe piața internă și externă oferind servicii de calitate, seriozitate și flexibilitate și nu în ultimul rând rapiditate. Investiția implementată recent, în valoare de peste un milion de euro, din care 250.000 euro nerambursabili, va crea 15 noi locuri de muncă. Astfel, până la sfârșitul anului, echipa Grafoprint va ajunge la 90 de membri, iar pentru anul care vine ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 30-35%, adică 5 milioane de euro in 2015”, spune Radu Dimeca, administratorul companiei.

Comentarii

comentarii