Acasă Administraţie Pentru că nu este în stare să performeze în transportul public, RATT...

Pentru că nu este în stare să performeze în transportul public, RATT va primi și iluminatul stradal din Timișoara

908
DISTRIBUIȚI

PMT s-a gândit că RATT nu este Goia şi că ar putea performa, dacă nu în transportul public, în… iluminatul stradal.

De mai mult timp, PMT a anunţat că Elba şi AEM nu se vor mai ocupa de iluminatul stradal, ci RATT. Acela care nu e capabil să asigure un flux optim al mijloacelor de transport în comun, care are multe probleme şi este privit cu mult scepticism de timişorenii care văd în această regie o gaură neagră pe spatele bugetului local.

Primarul Nicolae Robu a renunţat la imaginea neagră pe care a avut-o asupra directorului RATT, Ioan Goia, el crede în capacitatea regiei de a deservi activitatea de mentenanţă a sistemului de iluminat public stradal şi mai mult decât atât, se bazează pe cuvântul lui Culiţă Chiş, care a împărtăşit ideea.

De două săptămâni, contractele încheiate de PMT cu Elba şi AEM au expirat şi va încheia noul contract cu RATT, prin care se va asigura mentenanţa, adică vor fi schimbate becurile arse sau alte operaţiuni care nu se suprapună cu activitatea Enel (care ar trebui să nu mai lase oraşul în beznă). Edilul a informat că RATT şi-a şi format corpul de intervenţionişti şi că se vor mai face şi angajări.

Goia îl lămurise pe primarul Nicolae Robu că transportul merge prost în oraş pentru că vatmanii au plecat… în Rusia, unde sunt mai bine plătiţi, iar noi am rămas cu criza lor. Acelaşi Goia (sau Culiţă Chiş) l-au lămurit pe edil că RATT va performa dacă se va ocupa de iluminatul stradal, public.

RATT a trimis Primăriei, la începutul lunii mai, o adresă prin care îşi arată disponibilitatea de a prelua serviciul de iluminat public al oraşului.

„RATT are activitate şi în sectorul electric, dispune şi de o mulţime de stâlpi pe care sunt corpuri de iluminat, are competenţe, ca nucleu, dar are capacitatea de a şi le dezvolta, pentru a oferi şi servicii de iluminat electric, obişnuit, stradal, dar şi de sărbători”, spuneau reprezentanţii PMT.

La compartimentul reţele electrice al RATT, în vară lucrau 33 de salariaţi (2 ingineri, 25 de electricieni şi 6 lăcătuşi).

Comentarii

comentarii