Acasă Economic Piaţa pariurilor online este în plină expansiune

Piaţa pariurilor online este în plină expansiune

DISTRIBUIȚI

Pariurile sportive sunt un adevărat fenomen la nivel global. Viteza de circulaţie a informaţiei este cea care a dinamizat acest sector, dar marea schimbare a reprezentat-o apariţia internetului şi extinderea accesibilităţii acestuia. De aici până la primele case de pariuri online a mai fost un singur pas, pe care operatorii l-au făcut într-un timp record.

Astăzi, în mod firesc, dacă ai acces la internet, poţi plasa pariuri din orice colţ al României. Mai mult, datorită dezvoltării dispozitivelor mobile, acum poţi completa un bilet de pariuri în timpul drumului către şi de la serviciu, în timpul pauzei de masă, atunci când primeşti o informaţie de ultim moment sau oricând doreşti. Folosind internetul, ai la dispoziţie mult mai multe informaţii despre evenimentele sportive vizate, poţi accesa analizele sportive ale unor specialişti în diverse domenii sportive şi te poţi consulta cu alte persoane care împărtăşesc aceeaşi pasiune.

Să plasezi pariuri din confortul propriei case, de unde şi când doreşti, să poţi beneficia de  informaţii şi statistici detaliate, să pariezi în timp ce vizionezi un eveniment sau să urmăreşti imagini de la mai multe evenimente care se desfăşoară simultan, sunt lucruri la care nici măcar nu ne gândeam în urmă cu câţiva ani. Astăzi, toate aceste activităţi sunt ceva firesc, pentru a încerca să pariezi online având nevoie de numai  5 minute pentru a deschide un cont la un operator licenţiat şi de un card bancar.

Piaţa pariurilor sportive online din România este una bine reglementată, nu de puţine ori ea fiind dată drept exemplu pentru alte state care urmăreau legalizarea fenomenului.  Acest lucru a fost posibil printr-o conlucrare eficientă între toţi factorii implicaţi: Oficiul Naţional al Jocurilor de Noroc, asociaţiilor organizatorilor de jocuri de noroc, dar şi asociaţii ale jucătorilor. Un mediu stabil şi sigur pentru pariurile online a dus la o creştere a numărului de jucători care au ales să folosească aceste platforme.

Previziunile în ceea ce priveşte pariurile online sunt optimiste. Operatorii privesc în viitor şi încearcă să adauge noi jocuri şi funcţii avansate care, alături de accesibilitate şi protecţia în ceea ce priveşte fraudele, să atragă dn ce în ce mai mulţi jucători.

Printre tendinţele în industrie se observă o creştere a  numărului de doamne care folosesc platformele online de pariuri sportive. Unele rapoarte din 2018 arată că circa 8% dintre pariorii din SUA şi Marea Britanie sunt femei. Această creştere se manifestă şi la nivel global, dar datele nu sunt foarte exacte, estimându-se că în tările africane sunt mulţi bărbaţi care folosesc conturi deschise pe numele unor femei.

Datele statistice indică o mai mare participare la pariuri sportive a femeilor sub 30 de ani. Constatarea este una firească, dacă ţinem cont că acestea sunt mai familiarizate cu fenomenul, dar şi cu tehnologia. Operatorii profită de acest lucru şi dezvoltă aplicaţii care să atragă doamnele prin oferte şi scheme dedicate.

Principala modalitate de publicitate pentru afacerile cu pariuri online este marketingul digital. E-mailul direct şi publicitatea TV sunt cele mai comune tehnici de marketing utilizate de francizele de pariuri sportive online. Mai nou, acestea apelează frecvent la anunţuri prin Google şi la postări sociale sau publicitare pe reţelele social-media (Facebook, Twitter sau Instagram).

Fiind o afacere dedicată celor care folosesc internetul, pariurile online vor beneficia de o creştere sigură şi în următoarea perioadă, deoarece o mare parte a populaţiei sub 50 de ani este conectată la acest mediu. Creşterea numărului de jucători va genera apariţia de noi produse, dar şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite.

Comentarii

comentarii