Acasă Economic Porsche Timişoara a inaugurat noile showroom-uri pentru mărcile Skoda şi Audi

Porsche Timişoara a inaugurat noile showroom-uri pentru mărcile Skoda şi Audi

DISTRIBUIȚI

Porsche Inter Auto a deschis la Timişoara porţile unui nou centru auto, care cuprinde două dintre cele mai mari showroom-uri din România: unul pentru marca Audi şi celălalt pentru Skoda. Pe lângă acestea s-a realizat şi un nou complex full-service, multibrand pentru mărcile Porsche, Audi şi Skoda echipat după cele mai înalte standarde. Prin finalizarea acestei noi investiţii de mare anvergura a grupului Porsche, reţeaua de dealeri proprii se îmbogăţeşte cu un nou şi remarcabil membru. Cu o suprafaţă construită de 6400 de metri pătraţi, Porsche Timişoara este indiscutabil unul dintre cele mai spectaculoase centre auto din ţară. 
„Valoarea estimată a investiţiei se ridică la 10 milioane de euro, iar suprafaţa totală a noului dealership depăşeşte 35.000 de metri pătraţi. Echipa Porsche Timişoara se poate mândri acum cu prima construcţie de tip “Terminal” Audi din România, showroom care ilustrează perfect dorinţa de a satisface cele mai sofisticate gusturi ale clienţilor noştri. Marca Skoda îşi etalează modelele într-un showroom amplu, iar noul service al acestui proaspăt deschis centru auto este şi el unul de top. Dotat cu echipamentele cele mai moderne, service-ul Porsche Timişoara vine să demonstreze pentru încă o dată conceptul nostru de One Stop Shop. Printre noutăţile aduse de Porsche în Timişoara se numără şi serviciul de maşini rulate Weltauto, plus încă o surpriză: service pentru marca Porsche,” a declarat Dragan Popadici, director executiv Porsche Timişoara.
„La Porsche Timişoara vom pune accentul pe calitatea serviciilor oferite, investind cu preponderenţă în pregătirea personalului, atât din punct de vedere tehnic dar şi în ceea ce priveşte profesionalismul şi atitudinea angajaţilor faţă de clienţi, calităţi care vor face diferenţa în competiţia de pe piaţa auto de acum înainte. Prin investiţiile sale, Porsche Inter Auto România demonstrează – chiar şi într-o perioadă nu tocmai favorabilă economic – încredere în viitor şi speranţă în dezvoltarea sa teritorială. Reţeaua de dealeri Porsche Inter Auto doreşte să ofere şi clienţilor din această regiune condiţii optime de vânzare, dar şi de after sales. Totodată, Porsche Inter Auto îşi arată intenţia de consolidare a reţelei celor 4 dealeri din Bucureşti, cu încă unul poziţionat strategic în zona de vest a ţării. ” a declarat Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto Romania.

Comentarii

comentarii