Acasă Actualitate ”Prea-plina” (de la) Vodafone

”Prea-plina” (de la) Vodafone

4142
DISTRIBUIȚI

Ca timişoreancă, poate uşor conservatoare inclusiv în relaţiile contractuale, am rămas fidelă de 20 de ani companiei Vodafone, plătind în aceşti ani pentru abonamente noastre (împreună cu colegii) zeci de mii de euro, cu siguranţă. Recent, unul dintre telefoane a obosit şi mi-am propus să-l schimb.

Am abordat renumitul magazin Vodafone de lângă Materna.

În micul spaţiu, stăteau la coadă, în picioare, pentru că nu ai unde să te aşezi, vreo 20 de persoane.

Angajata la care îmi aşteptam rândul avea unghiile mult prea lungi pentru a nimeri în timp util tastele calculatorului, astfel că şi viteza de mişcare a melcului era net superioară ritmului său de lucru.

În faţa mea, un domn elegant, educat, politicos, se afla acolo pentru a transfera abonamentul de la o companie concurentă la Vodafone. Nicio şansă!

Este ţinut la ”ghişeu” de domnişoara cu unghiile în ”poziţia de atac” trei sfert de oră. Pentru toate hârtiile necesare contractului. Fata se mişcă greu. Din când în când, o ”prea-plină” de ea, mai trece să ”ajute” colegele, fără prea mult spor. Coada creşte, nu scade.

Bărbatul solicită un aparat care costă 1.700 de lei. OK, omul pune banii pe masă şi aşteaptă. Dar domnişoara îi mai cere plata în avans a încă trei facturi. Omului – care urma să devină un nou client Vodafon, iar noi ştim că pentru fiecare nou client câştigat de o companie e bătaie – nu îi vine să creadă.

Atunci, intervin şi-i spun angajatei că de fapt îi condiţionează clientului contractul, ceea ce ilegal în întreaga UE.

În acel moment, ”prea-plina” din magazinul Vodafon, în loc să intervină constructiv, să rezolve situaţia, şi-a luat paharul de plastic şi ţigara şi a ieşit la fumat.

Coada creşte, bătrânii care aşteptau să-şi plătească abonamentul de 4-7 euro, pentru a putea vorbi cu copiii sau cu rudele plecate departe, la muncă, încep să dea tot mai mult semne de oboseală fiind ”pedepsiţi” şi umiliţi să stea în picioare.

O întreb pe domnişoară dacă domniţa ieşită la fumat nu ar putea da o mână de ajutor. ”Ea este chiar şefa”, mi se spune.

În fine, după ce-şi stinge ţigara în restul de cafea din paharul de plastic, ”şefa” revine în magazin şi îi solicit să ne servească pe noi, clienţii Vodafone.

Sunt total dezamăgită de comportamentul opulento-ieftin al acestei făpturi cu sânii lăbărţaţi, cu un decolteu obraznic şi jenant pentru clienţii care nu ştiu unde să-şi ascundă privirile, pentru că nu au venit la Vodafone să vadă ”reclame” de prost gust, ci să fie serviţi, pe banii ce-i plătesc, de un personal educat, inclusiv în privinţa ţinutei vestimentare.

”Nu eu trebuie să fac asta” (să servească clienţii), îmi răspunde obraznic ”prea-plina” de la Vodafon.

În naivitatea mea de bănăţean educat, insist: Am plătit zeci de mii de euro în cei 20 de ani de când vă sunt abonat. Vreau un telefon şi ulterior transferul datelor.

Este la mintea cocoşului că cineva, cu responsabilitate asumată într-o activitate comercială trebuie să fie pro-activ, model de atitudine  pentru angajaţii mai tineri. Ea nu se dezice şi continuă cu aroganţă, infamie, indolenţă şi obrăznicie.

”Mă voi adresa OPC şi voi face publică această întâmplare jenantă” spun eu, dându-i o şansă nefericitei… Primesc în schimb, ocara bine meritată: ”N-ai decât să te duci unde vrei…”

Asta am şi făcut, dar nu înainte de a vedea cum penibilele de la Vodafon au fost nevoite, la cerea clientului prost servit, să rupă contractul abia semnat. Vodafone a pierdut un client.

Am plecat împreună cu acest domn din magazin, dezamăgiţi  scârbiţi, sătui de aroganţa de ”şef de buric”, nu ne dăm bătuţi şi căutăm soluţii.

Vodafone, o firmă cu nume şi renume, a scăpat astăzi, printre cioburile perverse ale comportamentului uman, un mic pumn pe obrazul arătos.

Vodafone trebuie să înlăture de pe chipul său ghimpii ascuţiţi de aceste întâmplări nefericite sau dacă nu, să facă ce vrea!

Deocamdată, detaşată, dar încă client Vodafone.

 

 

Comentarii

comentarii