Acasă Economic Prima rețea românească de socializare online pentru companii

Prima rețea românească de socializare online pentru companii

DISTRIBUIȚI

Ilustratie comunicat WorkTack 3

WorkTack este prima rețea de socializare privată dezvoltată în România, dedicată companiilor de toate mărimile, indiferent de numărul de angajați. Fiind utilizată la nivel intern, aplicația vine în sprijinul organizațiilor care caută să-și îmbunătățească activitatea și totodată modul de abordare a acesteia.

Pe măsură ce spațiile online de socializare au devenit o parte din cotidian, faptul că angajații folosesc rețelele de socializare (Facebook, LinkedIn, Twitter etc) în timpul programului de lucru a ajuns să reprezinte o reală problemă pentru companii. În plus, comunicarea prin email reprezintă o altă piedică în ceea ce privește îndeplinirea activităților zilnice, și asta deoarece transmiterea task-urilor decurge greoi. Un studiu recent efectuat de cei de la Forbes a relevat faptul că 64% dintre angajații companiilor vizitează site-uri care nu sunt work-related, cel puțin o oră în fiecare zi. Conform sondajului, 41% dintre respondenți socializează pe Facebook, 37% petrec timp pe LinkedIN, iar restul citesc ziare online, fac cumpărături, își verifică mailurile personale sau accesează site-uri matrimoniale.
Ca răspuns, tot mai multe companii blochează accesul la rețelele de socializare, în încercarea de a stopa pierderile uriașe cauzate de folosirea greșită a acestor site-uri de către angajați, însă nevoia oamenilor de a interacționa cu alții îi îndeamnă să se logheze pe respectivele rețele utilizând telefoanele mobile. Astfel, pentru comunicarea departamentală rămân disponibile metodele clasice, mai puțin eficiente ca și timp, cum ar fi email-ul sau celularul, ori de câte ori angajații încearcă să comunice cu cineva din echipă. WorkTack este o comunitate privată pentru orice companie sau organizație, care se utilizează exclusiv intern și prin intermediul căreia angajații pot comunica în timp real, la fel cum fac prietenii pe rețelele de socializare. Fără să mai fie nevoie de email-uri sau telefoane.
“Tot ceea ce facem noi este să căutăm mereu simplificarea lucrurilor și creșterea eficienței. WorkTack este o altfel de rețea, dedicată doar angajaților dintr-o companie, ce poate fi utilizată indiferent de mărimea acesteia sau de locație. Pe lângă modulul de Private Social Network și Task Management sunt gândite și altele, ce vor fi dezvoltate în viitor, prin care le va fi ușurată munca specialiștilor din domeniul resurselor umane. WorkTack este cel de-al doilea produs pe care îl lansăm pe piață, dupa smartdreamers.com”, a declarat Adrian Cernat, CEO la WorkTack. Având acoperire internațională, aplicația permite ca angajații unei companii să comunice indiferent de locație. Un avantaj pentru companiile multinaționale, care vor economisi astfel sume importante de bani și vor obține plusvaloare printr-o implicare ridicată a angajaților în procesul de lucru.
Pe partea de Task Management, WorkTack pune la dispoziție tool-uri și funcționalități menite să încurajeze administrarea cât mai facilă a fiecărui utilizator, reducând la câteva click-uri distanță tot ceea ce omul, prin natura sa, nu are capacitatea de a reține. Printre altele, cu ajutorul aplicației, angajații vor putea rezerva săli de ședință, invita colegi la ședințe ori trimite task-uri către cineva din echipă sau către un întreg departament, urmând ca notificările și alertele să succeadă fiecare acțiune făcută ulterior. Aplicația WorkTack a fost dezvoltată în România, fiind prima de acest gen creată pentru companiile de orice mărime și din orice colț al lumii.

Comentarii

comentarii