Acasă Actualitate Primăria Timișoara va pune la dispoziție 320 de locuri, în 25 de...

Primăria Timișoara va pune la dispoziție 320 de locuri, în 25 de locații, pentru vânzarea mărțișoarelor. Ce acte trebuie să depună comercianții?

DISTRIBUIȚI

martisoare 2Primăria Municipiului Timișoara se pregătește de 1 Martie încă din prima parte a lunii februarie. Reprezentanții instituției de pe C.D. Loga, nr. 1, îi informează pe comercianții care doresc să vândă mărțișoare că de luni, 13 februarie, se dă startul înscrierilor. Deși actele pot fi depuse și la camera 12, primăria îi roagă pe dornici să folosească serviciul disponibil online: https://pmt.ro/1-martie.

„Persoanele fizice trebuie să prezinte actul de identitate, iar persoanele juridice trebuie să prezinte Certificatul Unic de Înregistrare (CUI) pentru a se înscrie. Pentru zona centrală, în locațiile dedicate exclusiv artiștilor, este obligatoriu unul din următoarele documente doveditoare privind statutul de artist: carnetul de student de la o facultate de arte, diplomă de licență în specializarea arte, adeverință de membru al unei asociații meșteșugărești sau prezentarea codului CAEN 9003 pentru persoanele juridice. Dorim, de asemenea, să ne asigurăm că chevalet-urile pentru comercializarea mărțișoarelor din zona centrală sunt prezentabile. Astfel, este necesar ca artiștii să pregătească un scurt memoriu tehnic și o simulare/o poză pentru a se înregistra”, transmit reprezentanții primăriei.

În total, sunt puse la dispoziție 320 de locuri în 25 de locații.

Următoarele locații necesită documente suplimentare:

  • Piața Victoriei – 30 locuri – dedicat exclusiv artiștilor;
  • Piața Libertății – 20 locuri – dedicat exclusiv artiștilor.

Locațiile care necesită doar dovada identității sau a certificatului unic de înregistrare:

  • Ceas Floral (platou B-dul Proclamația de la Timișoara) – 10 locuri;
  • Str. Mărășești (str. Brediceanu – str. Gh. Dima) – 20 locuri;
  • Parcul Copiilor (platou B-dul Revoluției 1989) – 10 locuri;
  • Piața A. Mocioni (platou Profi) – 10 locuri;
  • B-dul Regele Carol I (str. Gen. I. Dragalina – str. I. Văcărescu) – 10 locuri;
  • Piața Nicolae Bălcescu (în fața Liceului Grigore Moisil) – 15 locuri;
  • B-dul Dâmbovița (platou vizavi de restaurant Nora) – 15 locuri;
  • Calea Șagului colț cu str. Ana Ipătescu – 10 locuri;
  • Piața Doina (platou) – 5 locuri;
  • Școala Gimnazială 30 (platou) – 20 locuri;
  • Calea Buziașului (platou Profi) – 15 locuri;
  • str. Arieș colț cu B-dul Rebreanu (platou bănci) – 10 locuri;
  • str. Daliei (str. Al. Vaida Voievod – str. L. Catargiu) – 10 locuri;
  • str. S. Bărnuțiu – Calea Dorobanților (zona Modern) – 10 locuri;
  • Piața Traian – 25 locuri;
  • str. Sf. Ap. Petru și Pavel (vizavi de piață) – 10 locuri;
  • Calea Aradului colț cu str. Liniștei (zona Piața Verde) – 10 locuri;
  • Calea Torontalului (platou lângă bucla de tramvai) – 15 locuri;
  • str. Circumvalațiunii colț cu Gh. Lazăr (platou Lensa) – 10 locuri;
  • Cartier Dacia (parc) – 15 locuri;
  • str. Gh. Lazăr colț cu B-dul Cetății (platou Profi) – 5 locuri;
  • Calea Martirilor (platou Prospero) – 10 locuri.

Taxa de autorizare este de 73 de lei, la care se adaugă 6 lei pentru taxa de imprimat. Taxa de ocupare a domeniului public este de 3 lei/mp/zi pentru Piața Victoriei, Piața Libertății, Ceas Floral, str. Mărășești, Parcul Copiilor, respectiv 2 lei/mp/zi pentru restul de locații.

Comentarii

comentarii