Acasă Actualitate Primăria Lugoj va avea o nouă organigramă

Primăria Lugoj va avea o nouă organigramă

107
DISTRIBUIȚI

Francisc Boldea, edilul-şef al Lugojului, a anunţat (la fel ca la începutul anului trecut) că are în vedere modificarea organigramelor aparatului de specialitate al primarului şi ale instituţiilor subordonate consiliului local. „Eu doresc să fac o organigramă suplă, bazată pe doar trei direcţii, trei servicii şi trei birouri. Pe parcursul anului 2009 nu a putut fi modificată organigrama primăriei din cauza unei ordonanţe de guvern care bloca toate posturile din instituţiile publice, deşi pentru eficientizarea activităţii primăriei erau necesare unele schimbări”, a declarat Francisc Boldea. Pentru întocmirea noii organigrame, primarul Lugojului a solicitat rapoartele de activitate personale şi de evaluare ale tuturor angajaţilor. „Am cerut rapoartele de activitate la toate birourile, serviciile şi direcţiile din cadrul instituţiei, urmând ca pe baza lor să realizăm noua organigramă”, a precizat primarul Lugojului.

Comentarii

comentarii