Acasă Actualitate Primul KFC de tip drive-thru din Timişoara. Șoferii pot comanda fără să...

Primul KFC de tip drive-thru din Timişoara. Șoferii pot comanda fără să coboare din mașină

DISTRIBUIȚI

Al patrulea restaurant KFC din Timişoara, prima locaţie de tip drive-thru din oraşul de pe Bega, se va deschide în Calea Buziaşului.
KFC se pregăteşte de deschiderea celui de-al patrulea restaurant din Timişoara – după cele din Iulius Mall, Shopping City şi cel din Piaţa Victoriei. Noul restaurant se va deschide în perimetrul centrului comercial Fun Shop Park (inaugurat în 2022) de pe Calea Buziaşului. Va fi şi primul KFC din oraş de tip drive-thru, un tip de serviciu de preluare oferit de companii care permite clienţilor să cumpere produse fără a părăsi maşinile. 
 
Formatul a fost iniţiat în Statele Unite în anii 1930 de către Jordan Martin, iar începând cu anul 1975 este utilizat la scară largă şi de McDonalds.
 
Restaurantele KFC –  cel mai popular lanţ de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, sunt prezente în România din 1997, fiind adus în sistem de franciză de o firmă controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Primul restaurant a fost deschis pe Bulevardul Magheru din Bucureşti, iar primul din afara capitalei a fost deschis în 2005, la Constanţa. 
 
În acest moment, KFC deţine în portofoliu 94 de restaurante pe întreg teritoriul României şi are peste 3.500 de angajaţi, pe diferite poziţii. 
 
Fiecare unitate performează cu echipe de aproximativ 35 până la 60 de angajaţi, în funcţie de tipul de restaurant: food court, drive-thru sau stradal.
 
KFC, cel mai mare lanţ de restaurante fast-food din România, este operat în sistem de franciză de US Food Network S.A., companie deţinută de Sphera Franchise Group, care deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză şi brandurile Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery. 
 
În 2021, au fost înregistrate vânzări consolidate de peste un miliard lei la nivelul Sphera Franchise Group, iar cea mai mare contribuţie la vânzările totale a avut-o KFC, cu 735 milioane lei. 
 
Anul trecut, au fost deschise şase locaţii KFC în România, iar brandul estimează vânzări în restaurante în valoare totală de peste 950 milioane lei, cu 29% mai mari comparativ cu nivelul din 2021. 
 
Investiţiile din 2022 se ridică la peste 11 milioane de euro, bani care vor fi folosiţi pentru deschiderea de noi restaurante (8.1 milioane euro) şi remodelarea celor existente (3.5 milioane euro). 
 
Conform planului de dezvoltare, în 2022 sunt planificate a fi inaugurate un total de nouă restaurante KFC în România.

Comentarii

comentarii