Acasă Actualitate Program de training de Antreprenoriat Creativ

Program de training de Antreprenoriat Creativ

DISTRIBUIȚI

Universitatea Politehnica Timişoara în parteneriat cu Institutul Intercultural Timişoara anunţă programul de training Creative Entrepreneurship (Antreprenoriat Creativ), parte a proiectului InclusiveArt al Institutului Intercultural Timişoara.

Proiectul li se adresează tinerilor (sub 35 de ani) care locuiesc în următoarele judeţe din România: Timiş, Caraş-Severin, Mehedinţi sau din Serbia: Severnobanatski, Srednjebanatski, Južnobanatski, Braničevski, Borski, Podunavski; fără loc de muncă, studenţi sau tineri absolvenţi cu interese în industriile creative şi buni cunoscători ai limbii engleze.

Proiectul InclusiveArt

Institutul Intercultural Timişoara implementează proiectul InclusiveArt – Acces la cultură pentru copii şi tineri dezavantajaţi, finanţat de Programul de Cooperare Transfrontalier România-Serbia Interreg IPA, împreună cu partenerii: Nevo Parudimos Reşiţa, Primăria Zrenjanin, Centrul pentru Arte Frumoase şi Aplicate Terra Kikinda.

 Pe lângă programul de training Creative Entrepreneurship, proiectul InclusiveArt include mai multe oportunităţi pentru persoanele tinere şi creative: mentorat şi ghidare în dezvoltarea ideilor de afaceri, planuri de afaceri, proiecte; întâlniri cu personalităţi de succes din zonele creative, poveşti de succes; oportunitatea de a fi selectat printre cei 24 de participanţi pentru un program de training de Animator Socio-Educaţional; oportunitatea de a obţine experienţă practică în implementarea de proiecte creative: 24 de persoane creative vor fi selectate şi vor primi resurse financiare pentru a iniţia 12 intervenţii culturale în 12 comunităţi din zona proiectului; mobilitate internaţională în RO/SR; publicarea celor mai bune intervenţii culturale în Manualul de Animaţii Socio-Educaţionale, site-ul proiectului şi albumul proiectului.

Înscrierea pentru programul de training Creative Entrepreneurship

Înscrierea pentru acest program este deschisă în perioada 20 noiembrie – 11 decembrie 2017. Obiectivul programului este să pregătească persoane tinere şi creative pentru a creşte potenţialul comunităţilor locale şi a grupurilor dezavantajate prin practici sociale inclusive şi inovatoare, de a folosi arta şi cultura pentru a crea contexte inclusive pentru integrare şi creştere creativă.

Programul va discuta subiecte specifice industriilor creative, combinate cu activităţi economice bazate pe crearea şi utilizarea de informaţii diverse.

Training-ul va fi livrat într-o modalitate tip blended learning, adică prin sesiuni de training faţă în faţă, dar şi activităţi online pe o platformă de e-learning dedicată (Campusul Virtual al UPT).

 

Pentru înscriere, toţi aplicanţii trebuie să completeze formularul online (disponibil aici) unde vor include un CV (format Europass, completat în engleză) şi o declaraţie care să ateste că participanţii nu au un loc de muncă şi locuiesc în zona de proiect (vă rugăm folosiţi modelul de aici) şi o copie a unui act de identitate valid.

Toţi partenerii şi contractorul vor fi implicaţi în selecţia participanţilor. Procesul de selecţie se va finaliza în 15 decembrie, când vor fi anunţaţi candidaţii aleşi.

Curricula şi modul de livrare al programului de training Creative Entrepreneurship

Cost curs: gratuit, pauzele de cafea şi prânzul incluse. Pe durata perioadei de training faţă în faţă, pentru persoanele care nu locuiesc în zona Timişoara va fi oferită şi cazare, fără alte costuri suplimentare.

Perioada de formare online: 10 ianuarie – 27 februarie 2018

Perioada de formare faţă în faţă: 12-17 februarie 2018

Curricula programului:

Module:

  1.       Antreprenoriat creativ – studii de caz – bune practici şi exemple de companii din zonele artelor şi cele creative.
  2.       Management ciclului de proiect – planificarea proiectului, managementul de proiect şi evaluarea proiectului.
  3.       Începerea unei afaceri – cum să pornim o afacere, legislaţii pentru companii şi crearea unui plan de afaceri eficient.
  4.       Managementul afacerii – management financiar, piaţa forţei de muncă, managementul oamenilor şi tehnici crowdsourcing.
  5.       Comunicare – abilităţi de comunicare în medii profesionale, înţelegerea personalităţilor.
  6.       Marketing pentru arte – marketing şi marketing digital.
  7.       Competenţe digitale – abilităţi IT, social media, probleme de securitate şi date personale, drepturi de copyright şi proprietate intelectuală.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi site-ul sau scrieţi-ne la: diana.andone@upt.ro , calin.rus@intercultural.ro, corina.raceanu@intercultural.ro.

Comentarii

comentarii