Acasă Eveniment Programul ” Rabla 2010” a început să devină o afacere pe Internet

Programul ” Rabla 2010” a început să devină o afacere pe Internet

557
DISTRIBUIȚI

La nici două săptămâni de la demararea programului “Rabla 2010” au început să apară primele probleme. Firmele care casează autoturisme se plâng că nu mai au vouchere. Culmea este că în tot acest timp afacerile cu  aceste tichete au început să înflorească pe Internet. Unii vând, alţii vor să cumpere, iar alţii sunt dispuşi să ofere chiar şi maşini în stare foarte bună în locul unui voucher. Majoritatea celor care încearcă să vândă aceste tichete ţin mult la preţ. Aceştia cer pentru un voucher între 1.800 şi 2.000 lei. Asta pentru că cel care foloseşte acest voucher pentru a-şi cumpăra un autoturism nou beneficiază de o reducere de 3.800 de lei.

    “Nu aveam bani pentru întreţinere, aşa că mi-am casat maşina”

Sandu. M,  un pensionar din Timişoara, spune că se consideră norocos, asta pentru că a reuşit să-şi caseze maşina. Şi apoi să vândă voucherul. ”Am avut un autoturism Dacia 1300 din anul 1974, mă bucur că am reuşit să-mi dau maşina la fier vechi, pentru că oricum aceasta nu mai mergea. Acum, cu banii obţinuţi, adică 1.900 lei, îmi voi plăti restanţele la bloc, care sunt de aproape 1.000 de lei. Sincer, chiar sunt norocos pentru că am reuşit să fiu printre primii timişoreni care au obţinut un voucher”, spune Sandu. M,, unul dintre timişorenii care a reuşit să pună mâna pe un voucher prin Programul Rabla. În cazul lui nu se putea pune problema ca prin voucher să-şi cumpere o nouă maşină.

 “În urmă cu câteva luni, nu ar fi obţinut nici măcar 800 de lei pentru hârburile pe care le aveau”

Cristi Lazăr este unul dintre sutele de timişoreni care au sperat la o maşină nouă prin Programul Rabla. “ Am cumpărat trei maşini vechi pentru a le casa, însă, surpriză, am aflat că nu mai există vouchere. Acum stau cu cele trei maşini la coadă şi nici măcar nu ştiu dacă voi reuşi până la urmă să casez măcar una. Cei care şi-au casat hârburile profită acum şi cer preţuri pe care nu le-ar fi obţinut niciodată. Păi, este normal să ceară pentru un voucher 2.000 de lei? Când maşina lor nu valora nici măcar 800 de lei!”. În doar două săptămâni, peste 20.000 de maşini au fost casate la noi în ţară şi tot atâta urmează să mai fie distruse în perioada imediat următoare. Se pare însă că mulţi dintre cei care şi-au dus maşinile la fier vechi au vrut doar să facă o afacere şi nu să îşi achiziţioneze un autoturism nou, aşa cum sperau dealerii de maşini.

Comentarii

comentarii