Acasă Economic Punct Enel, noul centru de relaţii cu clienţii, ajunge la 15 unităţi...

Punct Enel, noul centru de relaţii cu clienţii, ajunge la 15 unităţi deschise

DISTRIBUIȚI

Enel România continuă amplul program de modernizare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite şi inaugurează cel de-al 15-lea Punct Enel, un nou concept dezvoltat de companie pentru modernizarea vechilor centre de relaţii cu clienţii. 

Punctele Enel oferă clienţilor un confort sporit şi o structură îmbunătăţită, o abordare personalizată, mai apropiată de nevoile clienţilor, având zone separate pentru activitatea de încasare şi pentru consiliere clienţi. Alte 10 Puncte Enel sunt în diferite etape de finalizare şi se vor adăuga celor deschise deja în judeţele în care Enel furnizează energie electrică pentru 2,6 milioane de clienţi: Timiş, Hunedoara, Arad, Caraş-Severin, Tulcea, Constanţa, Ialomiţa, Călăraşi, Giurgiu, Ilfov şi Bucureşti. ”Prin modernizarea centrelor, dar şi prin noile servicii disponibile pe internet sau prin call center, urmărim să răspundem nevoilor diferite ale clienţilor noştri. Indiferent că este vorba despre o familie, despre o mică afacere sau o mare intreprindere, am creat platforme moderne prin care să preluăm cererile şi prin care să răspundem într-o manieră personalizată”, a declarat Matteo Cassani, director general Enel Energie şi Enel Energie Muntenia. Dezvoltarea Punctelor Enel se alătură unei serii de servicii moderne lansate deja, precum linia specială, gratuită, Info Enel 0800 07 08 09, prin care clienţii au acces la consiliere telefonică rapidă, fără a mai fi nevoie de deplasarea lor la un centru de relaţii cu clienţii. Tot prin numărul gratuit 0800 07 08 09, clienţii Enel pot transmite indexul contorului lor, prin serviciul Telecitire. În plus, Enel a dezvoltat şi platforma online MyEnel, prin care clienţii pot consulta facturile emise, pot transmite indexul contorului, precum şi solicitările lor, simplu, rapid şi practic. MyEnel numără deja aproape 100.000 de utilizatori. În acelaşi timp, pentru a veni în sprijinul clienţilor noştri, am dezvoltat una dintre cele mai mari reţele de canale alternative de plată a facturii de electricitate, cu peste 10.000 de locaţii în ţară (agenţii bancare, oficii poştale, ATM-uri, comercianţi), din care majoritatea acceptă plata în numerar.

Comentarii

comentarii