Acasă Economic Punctul de Colectare a Comenzilor Online IKEA din Timișoara se va deschide...

Punctul de Colectare a Comenzilor Online IKEA din Timișoara se va deschide sâmbătă

5118
DISTRIBUIȚI

Sâmbătă, 14 iulie, de la ora 10.00, noul Punct de Colectare a Comenzilor Online din Timișoara își va deschide porțile pentru a aduce  soluțiile IKEA pentru acasă mai aproape de cei mai mulți oameni din România. Aflat în Centrul Commercial Euro 2, Bulevardul Antenei, numărul 4, noul Punct de Colectare va face experiența de cumpărături la IKEA mai convenabilă pentru clienții din Timișoara și împrejurimi.

Prin intermediul Punctului de Colectare a Comenzilor, clienții își vor putea ridica personal produsele pe care le-au comandat anterior pe www.IKEA.ro – în magazinul IKEA Băneasa sau prin telefon cu ajutorul colegilor din departamentul Serviciu Relații Clienți. Costul de livrare este doar 19 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comandă) și 49 lei pentru colete Cargo (peste 30 kg pe comandă), indiferent de dimensiunea și valoarea comenzii. În acest fel, clienții vor putea să își ridice personal produsele, în ziua și ora alese, de luni până duminică în intervalul 10:00 – 19:00.

„Suntem încântați să anunțăm deschiderea Punctului de Colectare a Comenzilor din Timișoara, un canal care ne va ajuta să creăm o experiență de cumpărături ușoară și accesibilă, indiferent de modul în care clienții noștri aleg să interacționeze cu IKEA.  Dacă optează pentru Punctul de Colectare, clienții își pot ridica produsele IKEA comandate în funcție de programul personal și beneficiază de un cost de livrare mai mic. Punctul de Colectare din Timișoara este un pas important în planurile noastre de expansiune, și va fi urmat de deschiderea altor două Puncte de Colectare a Comenzilor Online în Brașov și Cluj,” declară Viviana Pavel – IKEA South-East Europe Real Estate and Development Manager.

Procesul de comandă este simplu și se realizează în două etape: în primul rând, după ce produsele sunt comandate prin intermediul uneia dintre cele trei opțiuni (online pe www.IKEA.ro, în magazinul IKEA Băneasa sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center), clienții pot alege opțiunea de preluare din Punctul de Colectare a Comenzilor din Timișoara. În cea de-a doua etapă, atunci când comanda ajunge în Punctul de Colectare, clientul primește un mesaj prin care este anunțat că produsele sunt disponibile și pot fi preluate în următoarele trei zile, în timpul orelor de program.

Clienții care doresc să beneficieze de livrarea la domiciliu pot face în continuare acest lucru, iar prețurile aferente serviciului de livrare rămân neschimbate.

Punctul de Colectare a Comenzilor din Timișoara va fi urmat de deschiderea altor două Puncte de Colectare în Brașov și Cluj.

Comentarii

comentarii