Acasă Economic RE/MAX România își extinde rețeaua cu încă trei birouri, în Timișoara, Cluj-Napoca...

RE/MAX România își extinde rețeaua cu încă trei birouri, în Timișoara, Cluj-Napoca și București

DISTRIBUIȚI

RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, își extinde rețeaua cu câte o unitate în trei dintre cele mai efervescente piețe pe plan național: Timișoara, Cluj-Napoca și București. În urma lansării celor mai noi birouri – RE/MAX Ambassadors,  RE/MAX Atlas și RE/MAX Exclusive –  Timișoara numără în prezent două unități RE/MAX, Clujul are șapte birouri sub umbrela companiei, iar Capitala conduce topul cu 18 francize ale brandului.

RE/MAX Ambassadors, cea mai recent deschisă unitate din Timișoara, își propune să mizeze pe îmbinarea cu succes a tehnologiei cu domeniul imobiliar. Astfel, aceasta  se va adapta unui oraș aflat în continuă reinventare, focusat pe tehnologie, artă și creație, dinamic din punct de vedere al investițiilor și tranzacțiilor imobiliare. Cei cinci Broker/Owneri – Adrian Cioată, Rareș Fâșie, Eugen Mareș, Marius Popa și Mirabela Fâșie –  au ales parteneriatul cu RE/MAX cu scopul de a schimba modelul tradițional de business în domeniul intermedierii imobiliare – de la concurență între agenți, la colaborare în favoarea intereselor clientului.

„Modelul clasic după care funcționează intermedierea imobiliară este învechit, greoi și netransparent, însă putem schimba în bine această paradigmă. Ne propunem să schimbăm rolul agentului –  din prestator de servicii imobiliare, în reprezentant al vânzătorului sau cumpărătorului. Educația, alături de standardizarea proceselor operaționale, sunt valorile centrale ale rețelei RE/MAX, drept pentru care am ales acest brand pentru a oferi clienților garanția calității serviciilor oferite”, a declarat Adrian Cioată, B/O RE/MAX Ambassadors.

Printre obiectivele noii companii se numără: crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea celor care vor să înceapă un business propriu în consultanță imobiliară, o cultură axată pe învățare și dezvoltare continuă, precum și specializarea agenților pe toate domeniile sectorului imobiliar.

RE/MAX Atlas, a șaptea franciză din Cluj, a fost lansată pe piață de Cristian Chiriță, un antreprenor fără experiență pe piața imobiliară, care a mizat pe expertiza brandului RE/MAX pentru obținerea de cunoștințe în real-estate și îndrumare în formarea unei echipe. După cinci ani de activitate în domeniul transporturilor, respectiv o specializare profesională în acest segment, Chiriță a decis să-și continue cariera în domeniul consultanței imobiliare.

„Am ales să colaborez cu RE/MAX deoarece îmi oferă posibilitatea de dezvoltare mult mai rapidă decât dacă aș fi făcut un business pe cont propriu. Ca obiective îmi propun să formez o echipă închegată, să creștem împreună și să avem în portofoliu o varietate cât mai mare de proiecte” a declarat Cristian Chiriță, B/O RE/MAX Atlas.

RE/MAX Exclusive este cea mai nouă unitate a brandului pe piața din Capitală, oraș care deține cel mai amplu portofoliu de birouri RE/MAX din țară. Silviu Zamfir, Broker Owner-ul francizei, a ales să se reorienteze pe plan profesional după ce a activat peste 22 de ani în HoReCa. Astfel, după ce s-a documentat despre diversele sale posibilități pe această piață, a ales să colaboreze cu RE/MAX tocmai pentru a-și asigura trecerea facilă către un domeniu în care nu are expertiză.

„După o cercetare amănunțită am înțeles concret puterea și importanța brandului, iar printre motivele care m-au determinat să aleg RE/MAX se numără: calitatea de lider mondial pe segmentul său, fiind și cea mai puternică rețea pe plan local, programul educațional complet, precum și suportul permanent asigurat pe tot parcursul colaborării”, a declarat Silviu Zamfir, B/O RE/MAX Exclusive.

Pe lângă acumularea permanentă de experiență profesională, pentru dezvoltarea biroului acesta vizează următoarele etape: recrutarea de agenți competenți, cu aceeași viziune a brandului, oferirea de servicii complete și de calitate superioară tuturor clienților, precum și recunoașterea pe plan local a biroului propriu.

Comentarii

comentarii