Acasă Economic real,- la lansat cel de-al treilea program de fidelizare al clienților

real,- la lansat cel de-al treilea program de fidelizare al clienților

DISTRIBUIȚI

real,- Hypermarket România a lansat un nou program de anvergură de fidelizare a clienților: „Cuțite fară egal”, în urma rezultatelor foarte bune înregistrate de campaniile anterioare: „Ia-mă acasă”’ și Gătește fară egal”. Cuțitul bucătarului, cuțite de pâine sau de friptură, cutitul Santoku, sunt doar câteva din produsele de colecție marca Thomas Rosenthal pe care real,- le pune la dispoziția clienților săi. Calitatea cuțitelor este dată de caracteristicile acestora: oțel de cea mai bună calitate, ușor de mânuit, ușor de curățat, ușor de ascuțit și de întreținut. În plus, fiind vorba de cuțite profesionale, acestea au fost testate pentru a reuni cele mai exigente standarde și cerinte UE în domeniu. Programul de fidelizare se desfășoară în perioada 23 septembrie 2010 – 15 februarie 2011 și presupune acumularea pe baza bonului de cumpărături a unui număr de 20 de puncte, care aduc o reducere de până la 70% la achiziționarea unui cuțit sau accesoriu Thomas Rosenthal. Întreaga gamă de cuțite Thomas Rosenthal se regăsește amplasată pe rafturi special amenajate în magazin. Pentru cumpărarea produsului cu preț redus, oricând pe perioada programului, clientul se va prezenta la casa de marcat cu produsul și cu “bonus cardul” completat cu toate cele 20 de puncte, în conformitate cu regulamentul programului disponibil pe site-ul companiei  www.real.ro și în magazine. Pe întreaga perioadă de desfășurarea a campaniei accesoriile speciale – produse de lemn, suporturi set cuțite și fund tăire beneficază de reducere fără acumularea de puncte. Alegerea programului „Cuțite fara egal” de la Thomas Rosenthal a fost făcută pe baza unui studiu anterior, care a presupus intervievarea unui eșantion determinat de clienți, în majoritate beneficiari ai programelor de fidelizare derulate anul trecut de real,-Hypermarket. 93,93% dintre clienții intervievați, au răspuns afirmativ la întrebarea privind participarea la campaniile anterioare, peste 51% au declarat că își doresc să colecționeze cuțitele Thomas Rosenthal în cadrul unei astfel de program, iar peste jumătate au preferat cuțitele Thomas Rosenthal din cele cinci cinci branduri renumite propuse. „Ne aflăm la cel de al treilea program de fidelizare dezvoltat în parteneriat cu una dintre cele mai apreciate companii de retail-marketing pe plan global. De data aceasta, cuțitele Thomas Rosenthal aduc calitatea profesională în bucătăriile clientilor noștri, iar după estimările noastre, în cadrul programului vor fi achiziționate peste 300.000 de cuțite. Această campanie este cea mai mare derulată de noi anul acesta, fiindu-i dedicat și un website special  http://www.real-hypermarket.ro/thomas-rosenthal/ pentru informarea cliențior noștri” a declarat Olaf Schulz, director cumpărări produse nealimentare real,-Hypermarket.

Comentarii

comentarii