Acasă Economic Reţete alese pentru dezvoltarea afacerilor

Reţete alese pentru dezvoltarea afacerilor

DISTRIBUIȚI

METRO Cash & Carry România organizează o sesiune de artă gastronomică, dedicată preparării pizzei, în cadrul magazinului METRO Timişoara 1

Compania METRO Cash & Carry România organizează, în luna noiembrie 2009, sesiuni de instruire şi informare a clienţilor Horeca din România, cu privire la cele mai renumite reţete de pizza, dar şi prezentări a unor reţete speciale ce pot diferenţia un meniu şi pot susţine dezvoltarea afacerii. Evenimentul organizat în cadrul magazinului METRO Cash & Carry Timişoara 1, cel de-al cincilea eveniment organizat în această lună, se desfăşoară în perioada 16 – 17 noiembrie 2009, între orele 07:00 – 16:00 şi constituie un spaţiu de comunicare pentru specialiştii din domeniul gastronomiei.
Acest eveniment aduce în faţa clienţilor profesionişti trei elemente definitorii pentru succesul unei afaceri in acest domeniu: maeştri bucătari ce vor exemplifica şi vor explica metodele de preparare, sortimente de produse alimentare şi nealimentare necesare preparării pizzei, informaţii detaliate despre cursurile organizate în cadrul Centrului de pregătire în Gastronomie, din incinta magazinului METRO Militari.
Toate evenimentele se bucură de prezenţa celor doi specialişti ai Centrului de pregătire în Gastronomie, Patrick Guibet – Executive Chef şi Cristi Eremia – Executive Sous Chef METRO Cash & Carry România , dar şi de prezenţa unui invitat special, maestrul Antonio Pisaniello, colaborator al şcolilor de renume în domeniul gastronomiei, din Italia. Maestrul Pisaniello este un fin cunoscător al tuturor secretelor bucătăriei italiene, activitatea desfăşurată în cadrul restaurantului său din Italia fiind un reper pentru ghidurile gastronomice internaţionale. Structura acestor evenimente răspunde cerinţelor clienţilor specializaţi în prepararea pizzei, prin oferirea de informaţii cu privire la ingredientele necesare preparării, tehnicile de frământare a aluatului, reţete şi secrete profesionale ce asigură realizarea unor produse de cea mai buna calitate. Cu aceasta ocazie, clienţii Horeca au oportunitatea de a testa sortimentele de produse marcă proprie – Horeca Select şi METRO Quality – special create pentru pizza: şunca, mozzarella, pastă de roşii.
„Prin organizarea acestor evenimente, în magazinele METRO Cash & Carry din ţară, dorim să ducem experienţa acumulata în cadrul Centrului de pregătire în Gastronomie în mijlocul clienţilor noştri Horeca, având astfel oportunitatea de a le oferi soluţii complete cu privire la meniul lor. Un astfel de schimb de experienţă ne ajută să înţelegem, mai bine, cum îşi desfăşoară activitatea clienţii noştri, care sunt aşteptările acestora, stabilind astfel un parteneriat stabil şi profesionist”, a spus dl Claude Sarrailh – Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.
 

Comentarii

comentarii