Acasă Actualitate Regiunea Timişoara şi-a desemnat finalistele OFA START UP ANGELS!

Regiunea Timişoara şi-a desemnat finalistele OFA START UP ANGELS!

DISTRIBUIȚI

Competiţia regională OFA StartUp Angels Timişoara şi-a desemnat finalistele care vor concura în MAREA FINALĂ, de la Iaşi, din 12 noiembrie.

Misiunea juraţilor a fost deosebit de grea, întrucât toate afacerile prezente în competiţie au un potenţial foarte mare de dezvoltare. Chiar dacă doar patru câştigătoare au fost desemnate câştigătoare, dintre care două vor merge în finală, OFA UGIR va fi alături de toate participantele în drumul lor antreprenorial.

Aşadar, în marea finală OFA START UP ANGELS, Brand Ambassadorul Dana Sârbu merge mai departe cu Astrid Ţirlea şi Denisa Todor de la firma “KuMOTZ” şi Veronica Simiciuc, antreprenor firma “Aromaterre”.

Cele zece concurente care s-au calificat în competiţie şi-au prezentat afacerile în faţa juriului, într-un pitch de 3 minute. Brand Ambassadorul Regiunii Timişoara, Dana Sârbu, Manager Sirdan Grup, a fost cea care s-a dedicat organizării competiţiei, dar, în acelaşi timp, a fost şi sponsorul principal.

Juriul a fost format din următorii membri: Alina Novac – OFA StartUp Angels Project Manager, Renate Popescu – Preşedinte CECCAR Bihor, Bianca Negrea – Violette Boutique des Fleurs www.fleurviollete.ro, Ioana Oltean – Napoca Imobiliare www.napocaimobiliare.ro şi Dr. Daniela Reisz – Director Centrul de medicina capului, Preşedinte al Societăţii Române de Alzheimer Timişoara.

Misiunea juraţilor a fost deosebit de grea, întrucât toate afacerile prezente în competiţie au un potenţial foarte mare de dezvoltare. Chiar dacă doar patru câştigătoare au fost desemnate câştigătoare, dintre care două vor merge în finală, OFA UGIR va fi alături de toate participantele în drumul lor antreprenorial.

În urma deliberării juriului, afacerea câştigătoare a finalei regionale Timişoara este firma “KuMOTZ”, manageriată de Astrid Ţirlea şi Denisa Todor.

KuMOTZ este un brand de articole vestimentare, menit a se transforma odată cu mămicile, de la începutul sarcinii până când vor ele! Prin designul unic al hainelor, KuMOTZ îşi propune să sprijine şi să încurajeze alăptarea, ca o etapă naturală şi firească, ce nu trebuie să lase loc compromisului, atunci când vine vorba de estetică, confort sau funcţionalitate. Astfel, toate articolele KuMOTZ sunt create pentru a oferi o stare de bine femeilor, care trec prin această schimbare incomparabilă din viaţa lor. Colecţiile Kumotz sunt semnate de designerul Astrid Ţirlea care îmbină liniile, precizia şi simplitatea stilului japonez cu ornamentele portului tradiţional românesc.

Locul 2 a fost ocupat de afacerea “Clătite la Tigaie”, o afacere aromată şi”cu gust bun”, manageriată de doamna Simona Sicoe.

“Clătite la Tigaie este un vis devenit realitate. Prin participarea la această competiţie, îmi doresc să mă dezvolt personal şi antreprenorial, să cunosc alte femei care fac acelaşi lucru ca şi mine, să dezvolt afacerea. Noi producem cu mult drag clătite pentru toate gusturile, preparate dulci şi sărate, din făină albă sau integral, cu gemuri naturale şi multe alte bunătăţi! Pentru a ne dezvolta afacerea avem nevoie de echipament performant, în valoare de 24 500 lei”, spune antreprenorul Simona Sicoe.

Locul 3 a revenit doamnei Anca Dumitrescu, care, prin specificul afacerii “Covorul Oltenesc”, menţine vie tehnica de ţesut a covoarelor tradiţionale româneşti;

Anca Dumitrescu administrează de 5 ani, activitatea unui atelier de ţesut covoare tradiţionale, în comuna Măceşu de Jos, judetul Dolj.

“Pentru că dorim să ne dezvoltăm, este momentul să investim în amenajarea casei bunicilor şi să ne diversificăm activitatea, prin organizarea de şezători şi tabere de creaţie. Datorită implicării şi efortului depus în aceşti 5 ani de activitate, am ajuns cunoscuţi în ţară şi în străinătate şi avem solicitări pentru vizitarea atelierului sau pentru deprinderea acestui meşteşug. Poziţionarea pe traseul internaţional de biciclete, pe malul Dunării, este un avantaj pentru noi şi dorim să beneficiem de acesta, pentru a găzdui turiştii şi chiar să le putem oferi o masă caldă, la punctul gastronomic local, pe care îl vom amenaja”, afirmă antreprenorul Anca Dumitrescu.

La categoria votul publicului, favorită a fost firma “Aromaterre”, aceasta întrunind 7.100 de voturi! Astfel, publicul i-a rezervat un loc în marea finală concurentei Veronica Simiciuc.

“După ani întregi petrecuţi în multinaţionale din domeniul hotelier, mi-am dorit un ritm al vieţii mai domol, care să îmi permită să petrec mai mult timp alături de familie. Aşa am ajuns împreună cu soţul meu, Ciprian, să investim în culturi de plante aromatice. Însă naşterea fiului meu şi nevoia de a-i oferi produse de îngrjire blânde, dar cu ingrediente naturale, m-a condus către ceea ce, de curând, a devenit Aromaterre. Din nevoia mea de a folosi produse hipoalergenice, cu cât mai puţine ingrediente şi riscuri pe termen lung, am ajuns să creez geluri de duş, creme şi unturi de corp, precum şi produse pentru ten. Ritmul vieţii nu a devenit mai domol, însă simt că sunt acolo unde trebuie, iar provocările de zi cu zi păr mai uşor de dus”, mărturiseşte favorita votului publicului.

Aşadar, în marea finală OFA START UP ANGELS brand ambasadorul Dana Sârbu merge mai departe cu Astris Ţirlea şi Denisa Todor de la firma “KuMOTZ” şi Veronica Simiciuc, antreprenor firma “Aromaterre”.

Sponsorii evenimentului OFA START UP ANGELS au oferit premii substanţiale concurentelor câştigătoare:

Clinicile GIIA, un centru medical de excelenţă, a acordat următoarele premii:

Locul 1: Voucher în valoare de 800 lei, pentru procedurile din clinică + abonament 1 an, la atelierele de dezvoltare personală (valoare de 2000 lei)

Locul 2: Voucher în valoare de 600 lei

Locul 3: Voucher în valoare de 300 lei

Evia Beauty, care oferă o combinaţie de terapii holistice şi estetice, a acordat premiile:

Locul 1: Voucher în valoare de 1500 lei

Locul 2: Voucher în valoare de 1000 lei

Locul 3. Voucher în valoare de 700 lei

În plus, EVIA BEAUTY a acordat vouchere, în valoare de 100 lei, pentru fiecare concurentă.

Violette Boutique des Fleurs, florărie de lux, care transformă fiecare floare într-o poveste încărcată de emoţie, a oferit buchete de flori pentru toate concurentele cât şi pentru membrele juriului.

Sirdan Grup, sponsorul principal al competiţiei, firmă care oferă consultanţă de excelenţă în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă, situaţiilor de urgenţă şi protecţiei mediului, a acordat următoarele premii:

Locul 1: contract de consultanţă gratuit, în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, situaţiilor de urgenţă, pentru o perioada de 1,5 ani+contract GDPR.

Locul 2: contract de consultanţă gratuit, în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, situaţiilor de urgenţă, pentru o perioadă de 1 an.

Locul 3: contract de consultanţă gratuit, în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, situaţiilor de urgenţă, pentru o perioadă de 6 luni.

Nu în ultimul rând, Editura Mirton www.mirton.ro a oferit pachete de cărţi, pentru câştigătoarele locurilor 1, 2, 3.

Comentarii

comentarii