Acasă Economic Renault caută și premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice

Renault caută și premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice

DISTRIBUIȚI

Renault România, sponsor principal al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român la Jocurile Olimpice de la Londra, caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice – 100 de oameni obişnuiţi, care se ghidează în viaţa lor după aceleaşi valori ca şi olimpicii români care ne vor reprezenta la Londra: excelenţă, profesionalism şi fair play. 

Renault îşi demonstrează susţinerea faţă de sportivii din lotul olimpic al României, prin angajamentul de a premia toţi medaliaţii cu aur, argint sau bronz (individual şi pe echipe) la Jocurile olimpice de la Londra cu câte un automobil: Latitude, Mégane, Twingo. Sub sloganul „Duce mai departe spiritul olimpic”, Renault a lansat o serie limitată, Renault Mégane Olympic, personalizată cu elemente grafice specifice Olimpiadei. La baza creării acestei serii limitate a stat armonizarea perfectă dintre valorile brandului Renault şi valorile caracteristice mişcării olimpice: mentalitatea de învingător, dinamismul, ambiţia şi spiritul de fair play. Pentru că spiritul olimpic nu se regăseşte numai pe terenul de sport, ci şi în afara lui, Renault Mégane Olympic îşi doreşte să transmită valorile olimpice şi oamenilor obişnuiţi. Prin campania „Renault România caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, Renault îşi propune să găsească şi să premieze 100 de oameni care aplică spiritul olimpic în viaţa de zi cu zi. Campania se desfăşoară pe platforma online www.megane-olympic.ro în perioada 18 iunie -12 august 2012. Cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i cunoaşte personal pe sportivii care au reprezentat România la Londra, în cadrul Galei de Premiere ce va fi organizată în luna august, iar prin tragere la sorţi unul dintre aceştia va câştiga o excursie la Londra. Pentru a fi nominalizaţi printre cei 100 de ambasadori şi a intra în Clubul Olimpicilor Români, vizitatorii platformei online trebuie să înscrie o poveste prin care argumentează cu exemple concrete din viaţa lor de ce cred că merită titlul de ambasador al valorilor olimpice. Fie că este vorba despre standardele înalte pe care le aplică în viaţa profesională sau despre determinarea care îi conduce spre succes, fie că vorbim despre curajul noilor începuturi sau despre dorinţa constantă de a fi cel mai bun, Renault aşteaptă poveştile tuturor care pot demonstra că aplică valorile olimpice în viaţa lor. Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie, a declarat: “Sprijinim valorile olimpice pentru că brandul Renault se identifică foarte bine cu ele. Pe cât de mândri suntem că putem susţine participarea delegaţiei române la Jocurile Olimpice de la Londra, pe atât de mult ne bucură ideea de a descoperi 100 de români obişnuiţi, ambasadori ai valorilor olimpice în viaţa de zi cu zi. Românii au în general o mentalitate pronunţată de învingător, de aceea avem încredere că vom găsi oameni cu adevărat admirabili, care să inspire la rândul lor alţi şi alţi oameni ambiţioşi.” 

Renault România este sponsor principal al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR) și susține participarea sportivilor români la Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra. În contractul de sponsorizare este prevăzut faptul că fiecare sportiv medaliat cu aur, argint și bronz la Jocurile Olimpice de Vară de la Londra din 2012 va fi premiat cu un autoturism Renault. Modelele care vor fi acordate ca premii olimpicilor români sunt: Latitude, Mégane sau Twingo, în funcție de treapta podiumului pe care vor urca.

Comentarii

comentarii