Pe masa consilierilor judeţeni, la viitoarea şedinţă de plen, va fi un proiect privind propunerea de retragere a folosinţei unor autovehicule, în vederea transferului fără plată. Prin Hotărârea CJ Timiş nr. 100/2009 s-a aprobat prelungirea dării în folosinţă a unor autovehicule pentru activitatea de transport şcolar, printre unităţile administrative în cauză numărându-se şi primăriile : Banloc , Dumbrava , Făget şi Margina. Primăriile Banloc, Dumbrava, Făget şi Margina, cu adresele nr.403/2010 , nr. 336/2010 , nr. 867/2010 şi nr. 133/2010 solicită transferul fără plată a autovehiculelor ARO care sunt date în folosinţă . S-a făcut această solicitare deoarece în conformitate cu Legea 92/2007 a serviciilor de transport public local şi Ordonanţa de Urgenţă nr. 109/2005 privind transporturile rutiere , toate autovehiculele rutiere destinate transportului de persoane cu o capacitate mai mare de 9 locuri trebuiesc licenţiate .Toate cele patru autovehicule au o capacitate de 16+1 locuri , au o durată normată de funcţionare de 5 ani , care a expirat pentru autovehiculul dat în folosinţă la Primăria Făget, în anul 2007 iar pentru autovehiculele date în folosinţă la Primăriile Banloc , Dumbrava şi Margina în anul 2008 , prezintă un grad mare de uzură şi costuri ridicate pentru reparaţii. Având în vedere cele prezentate, propunem următoarele. Astfel, se propune retragerea folosinţei a patru microbuze în vederea transferului fără plată la respectiva primărie.