Acasă Economic Romtelecom redefineşte portofoliul Dolce

Romtelecom redefineşte portofoliul Dolce

440
DISTRIBUIȚI

Începând cu săptămâna trecută, Romtelecom redefineşte portofoliul Dolce, oferind clienţilor săi posibilitatea de a alege dintre 3 pachete principale, cu preţuri începând de la 2,9 euro pe luna (fără TVA). 
Noii abonaţi Dolce pot opta pentru unul dintre cele 3 pachete principale ce pun la dispoziţie programe variate pentru toate segmentele de clienţi: Dolce Naţional, Dolce Variat şi Dolce Star. Dolce Star are si o versiune pentru care nu este necesară o perioadă contractuală, Dolce Flexi, acordând clienților flexibilitate maximă in utilizarea serviciilor.
Cu un abonament lunar de 2,9 euro, fără TVA, Dolce Naţional oferă ştiri naţionale şi divertisment de calitate clienţilor cu venituri mici şi nevoi reduse în ceea ce priveşte vizionarea programelor TV, fiind de asemenea pachetul optim pentru cei care doresc sa continue sa se bucure de calitatea digitală a sunetului şi imaginii, dar și să facă economii.
Dolce Variat este pachetul destinat întregii familii, răspunzând fiecărei preferinţe în ceea ce priveşte programele de ştiri, sport, documentare, desene animate şi muzică. Pachetul este disponibil pentru un abonament lunar de 3,9 euro, fără TVA.
Cel de al treilea abonament, Dolce Star, a fost special conceput pentru cinefili, cuprinzând cel mai mare număr de programe de filme de pe piaţă, inclusiv canalele CineStar, ActionStar şi ComedyStar. Pachetul permite vizionarea a peste 1.500 de filme pe lună pentru un abonament lunar de 4,9 euro, fără TVA.
În plus, pentru cei interesați este acum disponibil Dolce Flexi, singurul pachet principal de pe piaţă disponibil fără perioadă contractuală. Dolce Flexi este ideal pentru casele de vacanţă, cu aceeaşi grilă de programe ca şi Dolce Star, dar oferit fără impunerea unei perioade contractuale.
Lansarea noilor pachete principale şi redefinirea portofoliului Dolce se bazează pe noile preferinţe de consum înregistrate la nivelul pieţei, abonaţii serviciilor TV dorind să aibă posibilitatea de a alege, în funcţie de nevoile lor, lista de programe pe care le vizionează şi pentru care plătesc.
“Redefinirea pachetelor principale este o consecinţă firească a maturizării Dolce şi a creşterii bazei de clienţi la peste trei sferturi de milion la jumătatea anului 2009. Încercăm astfel să răspundem mai bine preferinţelor clienţilor noştri. În plus, Romtelecom va continua să investească în dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este sa retransmitem până la 100 de canale, inclusiv programe HD, să oferim toate tipurile de opţiuni de divertisment TV şi o experienţă unică pentru utilizatori,” a declarat Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Romtelecom. 
Pentru clienţii interesaţi să se aboneze la serviciile Dolce fără a avea şi un alt serviciu Romtelecom, sunt disponibile 3 pachete principale similare, cu numele Dolce Naţional Uni, Dolce Variat Uni, Dolce Star Uni. De asemenea, este disponibilă şi versiunea pachetului principal ce nu necesită o perioadă contractuală, Dolce Flexi Uni. În interval de o lună, clienţii Dolce existenţi vor avea posibilitatea de a migra către unul dintre noile pachete create, în funcţie de preferinţele fiecăruia. În perioada următoare clienții vor fi informaţi personal asupra paşilor care trebuie realizați pentru a alege unul dintre noile pachete principale.

Comentarii

comentarii