Acasă Actualitate Schimbări ale programului de transport în Timiş

Schimbări ale programului de transport în Timiş

458
DISTRIBUIȚI

În timp ce unii operatori solicită mai multe curse pe zi, alţii renunţă la ele, pentru că numărul călătorilor scade drastic
Timişul este travesrsat, în lung şi în lat, de curse de autobuz. Totuşi, unele curse nu mai sunt rentabile, iar altele, din contră, necesită mai multe ore de plecare, pentru a face faţă solicitărilor. Consilierii judeţeni vor avea pe masă proiectul privind propunerea de prelungire a valabilităţii „Programului de transport judeţean de persoane prin curse regulate,  pentru perioada 01.07.2008-30.06.2011”, până la data de 30.04.2013 şi de aprobare a modificării şi completării acestuia. Programele judeţene de transport persoane îşi menţin valabilitatea până la data de 30 aprilie 2013. Totuşi, acesta poate fi actualizat periodic, în funcţie de necesităţile de deplasare ale populaţiei.    

Pe Timişoara-Buziaş, operatorul solicită introducerea a două curse în ziua de sâmbătă

Propunerile de modificare şi completare a programului de transport sunt următoarele: Traseul nr. 38 Făget-Poieni – Primăria Pietroasa care execută traseul, solicită suplimentarea zilelor de circulaţie de la 3 la 5 pentru asigurarea transportului elevilor de liceu la Făget; Traseul nr. 41 Timişoara-Buziaş – operatorul solicită introducerea a două curse şi în ziua de sâmbătă, precum şi modificarea orelor de plecare de la prima cursă, pentru a asigura atât transportul elevilor, cât şi al profesorilor la Liceul din Buziaş, respectiv cu transbordare pentru traseul Buziaş-Racoviţa, pentru şcolile din comuna Racoviţa; Traseul nr. 44 Buziaş-Racoviţa – operatorul de transport, care deţine şi traseul Timişora-Buziaş, solicită mărirea numărului de curse, pentru a asigura transportul cetăţenilor din comuna Racoviţa la toate cursele de pe traseul Timişoara-Buziaş; Traseul nr. 50 Timişoara-Şag-Parţa- operatorul solicită modificarea capacităţii de transport, pentru rentabilizarea traseului, deoarece a scăzut foarte mult numărul călătorilor, precum şi introducerea unei curse, sâmbăta; Traseul nr.51 Timişoara –Şag – operatoriul solicită introducerea unei curse sâmbăta; Lugoj-Stiuca-Zgribeşti – operatorul de transport solicită reducerea numărului de curse de la 5 la 3. Nu numai aceste trasee sunt propuse pentru schimbare, însă. Cazuri mai sunt, iar nu în puţine cazuri numărul călătorilor s-a redus… Traseul nr. 54 Timişoara-Pădureni-Cebza- operatorul solicită modificarea orelor de la primele curse şi introducerea unei curse în zilele de sâmbătă şi duminică; Traseul nr. 56 Timişoara-Ghilad-Cebza- operatorul solicită introducerea unei curse duminica; Traseul nr. 106 Lugoj-Stiuca-Zgribeşti- operatorul de transport Întrep.familială Maşniţă solicită reducerea numărului de curse de la 5 la 3, având în vedere că numărul de călători s-a redus drastic, cei mai mulţi călători fiind elevii de liceu care urmează cursurile la Lugoj; Traseul nr. 107 SC Autolugojana SA solicită modificarea orei de plecare din Timişoara, de la 14:15 la 13:45, pentru asigurarea transbordării călătorilor la cursa de Lugoj-Nădrag; Traseul nr. 108 Lugoj-Bîrna-Botineşti – SC Autolugojana a renunţat la traseu pentru că nu este rentabil. Numărul de călători a scăzut foarte mult şi nu se mai justifică o capacitate mare de transport, astfel Primăria comunei Bîrna propune modificarea capacităţii din autobuz în microbuz, deoarece nu va fi un traseu dorit de alt operator de transport. Persoanele transportate sunt elevii care navetează la liceele din Lugoj şi care au fost transportaţi de către microbuzul şcolar al primăriei. Traseul nr. 119 Lugoj-Stiuca-Dragomireşti- operatorul de transport Întrep.familială Maşniţă solicită modificarea orelor de circulaţie şi adaptarea graficului la programul cursurilor şcolare.

Comentarii

comentarii