Acasă Actualitate Se reia programul cu publicul la Primăria Timişoara

Se reia programul cu publicul la Primăria Timişoara

DISTRIBUIȚI

Primaria Timisoara 003Timp de aproape două săptămâni, la Primăria Timişoara nu s-a mai lucrat cu publicul. De luni, 7 ianuarie, serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara au început să elibereze certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local pentru persoane fizice şi juridice, pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Tot în 7 ianuarie se deschide şi Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratura şi Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice. Biroul Evidenţa Contribuabili şi Încasări Bugetare încasează doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată din data de 14 ianuarie. Timişorenii pot accesa site-ul www.primariatm.ro. Pe acest site există posibilitatea trimiterii de formulare on-line pentru: declaraţie de începere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009); declaraţie de încheiere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009); cerere eliberare duplicat AC/CU; cerere pentru aprobarea lucrărilor de construcţii pentru imobile fără AC conform Legii 50/1991; cerere scutire impozit (doar pentru anul în care s-a executat lucrarea); solicitare eliberare plan de situaţie/plan încadrare în zonă/extras din PUG/PUZ/PUD; eliberare adeverinţă privind terenurile agricole deţinute; solicitarea unui plan de aplicare a Legii Fondului Funciar; notificarea vânzărilor de lichidare; notificarea vânzărilor de soldare. Pentru informaţii, sugestii şi reclamaţii se poate apela Serviciul Call Center al Primăriei, la numărul de telefon 0256 – 969, care funcţionează din 3 ianuarie 2013, cu program între orele 8 şi 22, de luni până vineri.

Comentarii

comentarii