Acasă Administraţie Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei a primit aprobarea de funcţionare

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei a primit aprobarea de funcţionare

DISTRIBUIȚI

Locuitorii din comuna Sânandrei nu se vor mai deplasa la Timişoara pentru a-şi rezolva problemele de stare civilă sau de cărţile de identitate, urmând să aibă un Serviciu de specialitate funcţional în cadrul primăriei

În cadrul ultimei şedinţe de plen a CJT a fost aprobată arondarea comunei Sânandrei, la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei. În noile condiţii, arondarea actuală a comunei Sânandrei, la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara se modifică în mod corespunzător, au decis consilierii judeţeni.

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei a fost înfiinţat prin Hotărârea nr. 104 din 27.11.2018 a Consiliului Local al Comunei Sânandrei.

Aceasta totalizează un număr de 7269 locuitori, populaţie activă, care va fi deservită de către Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei.

Noul organism va asigura întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă, a cărţilor de identitate, a cărţilor electronice de identitate. Serviciul nou înfiinţat va veni în sprijinul cetăţenilor din comuna Sânandrei care nu vor mai fi nevoiţi să facă deplasarea la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, unde este arondată în prezent comuna Sânandrei, pe linie de evidenţa persoanelor.

În prezent, Consiliul Local Sânandrei desfăşoară activităţi de angajare a personalului şi dotarea sediului cu aparatura necesară, urmând a se efectua pregătirea de specialitate a personalului sub îndrumarea Direcţiei de Evidență a Persoanelor Timiș, în scopul obţinerii de către angajaţi, a acceptului de accesare a bazelor de date pentru procesare.

Comentarii

comentarii