Acasă National Simularea evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a va începe la 18...

Simularea evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a va începe la 18 februarie

DISTRIBUIȚI

eleviSimularea evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a din anul școlar 2013-2014 va începe pe 18 februarie cu proba scrisă la Limba și literatura română, urmată pe 19 februarie de simularea la Matematică, iar pe 20 februarie de cea la Limba și literatura maternă pentru elevii aparținând minorităților naționale. 

Potrivit calendarului simulărilor aprobat de Ministerul Educației Naționale, la 7 martie vor fi afișate rezultatele.

Simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat național pentru elevii claselor a XI-a și a XII-a din anul școlar 2013-2014 va începe pe 3 martie cu proba scrisă la Limba și literatura română, pe 4 martie este programată proba scrisă la Limba și literatura maternă, iar pe 5 martie — proba scrisă obligatorie a profilului. Pe 7 martie va avea loc simularea probei scrise la alegere a profilului și specializării iar pe 14 martie vor fi anunțate rezultatele.

Disciplinele la care se organizează simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat național pentru elevii clasei a XI-a în anul școlar 2013-2014 sunt: Limba și literatura română, Limba și literatura maternă (pentru elevii de la toate filierele, profilurile și specializările care au urmat studiile liceale într-o limbă a minorităților naționale), Matematică și Istorie.

În cazul elevilor clasei a XII-a, disciplinele sunt: Limba și literatura română, Limba și literatura maternă, Matematică, Istorie, Fizică, Chimie, Biologie, Informatică, Geografie, Logică, Argumentare și comunicare, Psihologie, Economie, Sociologie, Filosofie.

“Rezultatele obținute de elevi la simularea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și la simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat național sunt analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ în care s-au desfășurat simulările naționale din anul școlar 2013-2014, prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătățirea performantelor școlare”, precizează MEN.

Comentarii

comentarii