Acasă Actualitate Sistem on-line de consiliere şi colectare a locurilor de muncă, la AJOFM...

Sistem on-line de consiliere şi colectare a locurilor de muncă, la AJOFM Timiş

DISTRIBUIȚI

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Timiş desfăşoară, timp de 24 de luni, până în luna mai 2013, ample acţiuni pentru modernizarea serviciilor furnizate prin utilizarea spaţiului virtual pentru serviciile de consiliere şi mediere.

Liviu Neguţ, directorul AJOFM Timiş, a precizat că din proiect mai fac parte SC SOFT NCN SRL, AJOFM Mehedinţi, Asociaţia Română de Consiliere şi Sprijin şi Human Capital Exchange BV. Valoarea totală a proiectului este de 5.828.690,20 lei.

Trei dintre obiectivele specific sunt:

1. Creşterea calităţii serviciilor de ocupare prin implementarea unui sistem on-line de consiliere, colectare a locurilor de muncă vacante de pe piaţa muncii şi afişarea electronică a acestora în timp real, precum şi posibilitatea pentru persoanele în căutare de loc de muncă de a introduce on-line CV-ul în format european, cu respectarea confidenţialităţii datelor, în vederea facilitării accesului la un loc de muncă. 

2. Întărirea capacităţii administrative a agenţiei judeţene de ocupare, prin înfiinţarea serviciilor de tip self-service pentru angajatori şi persoane în căutarea unui loc de muncă. 

3.Dezvoltarea şi promovarea unei politici publice privind serviciul on-line de mediere şi consiliere în vederea adoptării la nivel naţional în serviciile publice de ocupare a modelului privind medierea şi consilierea on-line.

Grupul ţintă al proiectului este reprezentat de cele două agenţii judeţene din Timiş şi Mehedinţi şi 10 puncte de lucru. 

Efectele pozitive pe termen lung sunt: creşterea calităţii serviciilor de mediere şi consiliere; accesarea facilă si modernă a informaţiilor privind locurile de muncă vacante;  creşterea vitezei de acces la informaţii; asigurarea transparenţei informaţiilor; îmbunătăţirea serviciului de consiliere furnizat de SPO prin folosirea instrumentului on-line de consiliere a şomerilor şi comunicare între şomeri şi angajatori; îmbunătăţirea imaginii publice a Serviciul Public de Ocupare.

Comentarii

comentarii