La 20 de ani de la debutul operațiunilor în România, cel mai mare producător de carne de porc din România a inițiat un proces de rebranding corporate cu scopul de a oferi publicului larg o imagine clară a misiunii, valorilor companiei și a modului sustenabil în care produce carne de porc 100% românească.
In anul în care aniversează două decade de excelență, compania dorește să prezinte evoluția sa, puternic ancorată în tradiția locală dar totodată orientată cu optimism și încredere spre viitor.
Începând cu luna octombrie 2024, Smithfield România își va desfășura activitatea sub noua denumire
„Comtim Romania SRL”, denumire care se suprapune numelui brandului 100% românesc de carne de porc, Comtim.
„Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a însemnat Comtim în trecut și pentru profesioniștii care au pus industria cărnii la loc de cinste. Motiv de mândrie regională și chiar națională, brandul Comtim spune o poveste memorabilă a unei tradiții românești. Echipa noastră duce acum mai departe legenda unui brand de carne cu tradiție națională și gust autentic românesc și ne prezentăm publicului așa cum suntem: o companie solidă care setează standardele de excelență în industrie.” a declarat Goran Panici, Director General Comtim Romania.
Activitatea companiei se va desfășura în continuare respectând valorile care au consacrat-o: bunăstarea animală, siguranța angajaților, calitatea și siguranța alimentară, grija pentru mediul înconjurător și sprijin oferit comunităților.
Acest proces are loc în contextul reorganizării modului de raportare la nivel de grup, prin care punctele de lucru din SUA, Europa și China devin operațiuni independente de business, iar operațiunile din România vor raporta la nivel de Europa către Morliny Foods.