Acasă Economic Status Pimp se focusează şi pe piaţa din Timişoara

Status Pimp se focusează şi pe piaţa din Timişoara

DISTRIBUIȚI

Aplicaţia facilitează schimbarea statusului de Yahoo! Messenger, Google Talk şi Skype

Timișorenii vor beneficia în perioada următoare de o campanie de promovare outdoor desfăşurată exclusiv pe plan local, având un buget estimat la 20.000 euro. În acelaşi timp, Status Pimp lansează o aplicaţie adaptată la piaţa locală. Pimp Tool-ul este o aplicaţie care facilitează schimbarea statusului de Yahoo! Messenger, Google Talk şi Skype. Cu alte cuvinte, timişorenii îşi vor putea folosi statusul de mesagerie instantă (IM) şi pentru postarea automată a ştirilor din presa locală, dar şi a articolelor scrise de bloggeri timișoreni.
Trebuie menționat că Pimp Tool este o aplicaţie gratuită, iar folosirea ei nu este condiţionată de înregistrarea ca şi utilizator. Mai mult decât atât, se oferă posibilitatea de a primi bani pentru recomandarea prin statusul de messenger a campaniilor de pe platforma Status Pimp – www.statuspimp.com/tm.
Fiind o aplicaţie personalizată adresată pieţei locale, un alt avantaj al lansării Status Pimp la Timișoara este faptul că utilizatorii vor avea acces, pe lângă campaniile naţionale şi la campanii specifice doar lor. Începând din luna aprilie, firmele timişorene vor putea beneficia de această inedită reţea de publicitate exclusiv prin intermediul agenţiei de publicitate Media Shop din Timişoara.
„Deocamdată, Timişoara este singurul oraş în care am ales să fim reprezentaţi de o agenţie de publicitate. Aşa cum am spus, am început să ne focusăm din toate punctele de vedere pe acest oraş, iar pentru aceasta avem nevoie de o colaborare cu o agenţie de încredere" a declarat Ştefan Szakal, CEO al companiei Status Pimp.
La nivel naţional, pe Status Pimp au demarat până în prezent campanii ale unor clienţi precum: Discovery Channel, Coca Cola, Murfatlar, Vodafone, Romtelecom, Toshiba, Jacobs sau imobiliare.ro. Până în prezent, 5.061 de persoane utilizează zilnic aplicaţia Pimp Tool, iar totalul statusurilor afişate de ei a ajuns la cifra de 7.272.039. Audienţa estimată pentru mesajele recomandate prin Status Pimp este de peste 700.000 de persoane. Până acum au fost dezvoltate 20 de campanii şi s-au înregistrat 88.441 click-uri.
 

Comentarii

comentarii