Acasă Economic „Târg de Birou” în magazinele METRO

„Târg de Birou” în magazinele METRO

246
DISTRIBUIȚI

În perioada 22 septembrie – 2 noiembrie 2011, METRO Cash & Carry România organizează ediţia a doua a „Târgului de Birou METRO 2011”, în toate centrele de distribuţie METRO Cash & Carry din ţară (cu excepţia magazinelor METRO Punct).

 Târgul de Birou METRO 2011 se adresează tuturor partenerilor profesionişti ai METRO Cash & Carry România, oferindu-le soluţii ingenioase şi inovatoare pentru activităţile din birou, de la consumabile şi mobilier, până la produse de curăţenie, soluţii de depozitare, echipamente IT&C sau produse destinate protocolului, precum cafeaua sau accesoriile destinate servirii cafelei. De asemenea, METRO România propune soluţii complete pentru amenajarea şi utilarea completă şi profesionistă a tuturor spaţiilor de birouri şi a spaţiilor auxiliare aferente sediului companiei. Astfel, clienţii vor putea beneficia de soluţiile integrate pentru săli de conferinţe sau recepţii elegante, de soluţiile de reamenajare a birourilor, într-un stil plăcut şi cu bun gust, de alternativele ingenioase şi utile propuse pentru spaţiile de depozitare sau de variantele alese pentru crearea unor spaţii plăcute privind pauza de prânz. De asemenea, catalogul special lansat deodată cu deschiderea Târgului vine cu noutăţi absolute în oferta METRO: noi sortimente de mobilier de birou şi echipamente IT. În cadrul evenimentului, vor avea loc şi demonstraţii ale furnizorilor, care vor prezenta avantajele soluţiilor oferite, pentru o muncă de birou plăcută şi eficientă. O prezenţă specială la târg va fi cea a mărcilor proprii METRO. Gama Sigma, dedicată tocmai articolelor de birou, reprezintă marca de înaltă performanţă, menită să sprijine antreprenorii în conducerea cât mai profitabilă a afacerilor lor, indiferent de domeniul de activitate. De asemenea, Rioba reprezintă marca proprie dedicată produselor necesare într-un bar, cafenea, hotel sau într-un oficiu al unei companii, oferind în principal o gamă completă de produse de cafea şi accesorii, dar şi siropuri pentru sucuri, ceaiuri, dulciuri, cocktail-uri, etc. „Importanţa mare a acestor târguri constă în faptul că ele îi apropie pe furnizori şi pe clienţi de noi, demonstrând că METRO poate răspunde tuturor cerinţelor unui birou, indiferent de mărimea acestuia. Succesul primei ediţii ne-a făcut să extindem Târgul de Birou la nivelul întregii reţele de distribuţie METRO Cash & Carry, pentru a ne asigura că toţi clienţii noştri vor avea ocazia să îl viziteze”, a declarat Marc Carena, director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Comentarii

comentarii