Pentru comercianții care doresc să participe, înscrierile s-au deschis încă de vineri, 11 martie. Până pe 20 martie inclusiv, între orele 10.00 și 13.00, aceștia pot lua legătura secretariatul Casei de Cultură pentru a putea depune cererea de înscriere și documentele solicitate conform Regulamentului privind organizarea târgului. Documentele pot fi trimise și online, pe adresa de e-mail office@ccmt.ro.
Iată și condițiile de participare:
- Persoane fizice: meșteri populari, artiști plastici, ce realizează și comercializează produse handemade și de artă meșteșugărească, în special specifice sărbătorilor pascale: ouă încondeiate, icoane pe sticlă și lemn, sculpturi în lemn și piatră, aranjamente florale, obiecte decorative, obiecte de ceramică, produse artizanale, obiecte de sticlă etc.;
- Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI), producători sau comercianți de produse nealimentare, specific pascale;
- Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI), producători sau comercianți de produse alimentare (pască, cozonac, kurtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food).
„Activitățile de producere și de comercializare a produselor se vor derula în căsuțele Casei de Cultură, proaspăt recondiționate, și în food-trucks.
Taxele de participare diferă, în funcție de natura activității desfășurate și de produsele comercializate. Artiștii plastici și meșterii populari nu plătesc taxe de participare. Scutiți de taxă sunt și comercianții care desfășoară activități în cartiere.
Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului se pot descărca de pe pagina de facebook a Casei de Cultură și de pe www.primariatm.ro”, transmit reprezentanții Casei de Cultură.
Comentarii
comentarii