Acasă Actualitate Timișenii și-au făcut mai multe pașapoarte în 2022

Timișenii și-au făcut mai multe pașapoarte în 2022

DISTRIBUIȚI
Sorin Ionescu și Daniel Leahu

Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Timiș a emis peste 57.461 de pașapoarte în 2022. Astfel, față de anul 2021, când au fost 41.749, se înregistrează cu 15.712 mai multe, adică vorbim de o creștere de 37%. Cele mai multe pașapoarte, aproape 54.000, au fost simple electronice. Alte aproape 1.200 de documente emise au fost pașapoarte pentru cetățeni români cu domiciliul în străinătate, iar ultimele aproape 3.500 au fost pașapoarte simple temporare. O veste bună ar fi că, în 2022, nu a fost depistat niciun document falsificat.

„În anul 2022, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Timiș a emis un număr de 57.461 pașapoarte, cu 15.712 mai multe decât în 2021. Numărul cererilor depuse pentru eliberarea unui pașaport simplu electronic a fost unul substanțial, de 53.972, iar numărul pașapoartelor emise pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate a fost de 1.187, din care 1.121 au fost pașapoarte simple electronice. În anul 2022 numărul pașapoartelor simple temporare a fost în ușoară scădere față de anul precedent, fiind emise 3.489.     

Reamintim faptul că pașapoartele simple electronice pot fi livrate la domiciliul sau reședința solicitantului, astfel că în anul 2022 numărul pașapoartelor transmise prin curier a fost unul considerabil, și anume 1.407.  Activitatea punctelor de lucru mobile de preluare cereri pentru eliberare de pașapoarte electronice din Lugoj, Sânnicolau Mare, Deta și Jimbolia a fost sistată și pe parcursul anului 2022.

Pe linia constatării de falsuri sau alte infracțiuni de acest fel, în anul 2022 nu a fost înregistrat niciun astfel de caz. Îi felicit încă o dată, pe această cale, pe colegii din cadrul Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte din cadrul Instituției Prefectului Județul Timiș, condus de Daniel Leahu, pentru munca depusă în multe condiții de program prelungit și pentru buna gestionare a soluționării unui număr enorm de cereri de eliberare a pașapoartelor într-o perioadă scurtă de timp. Dragi colegi, mult succes în activitatea ce urmează!”, scrie, într-o postare pe rețelele de socializare, subprefectul Sorin Ionescu.

Vă amintim că reprezentanții prefecturii au sesizat volum de muncă mai ridicat la „Pașapoarte” odată cu începerea războiului din Ucraina. Primele noi măsuri au fost anunțate de prefectul Mihai Ritivoiu încă din prima parte a lunii martie. Și atunci, dar mai apoi și în vară, s-a anunțat schimbarea programul de lucru la ghișee.

Comentarii

comentarii