Acasă Actualitate Timișul își construiește strategia turistică pe următorii zece ani

Timișul își construiește strategia turistică pe următorii zece ani

DISTRIBUIȚI

Timișul a început construcția unei strategii turistice. Strategia, care va fi valabilă între anii 2018-2028, va fi construită până la finalul lunii octombrie a anului în curs. În urma elaborării acestei strategii, reprezentanții Timișului vor afla ce pași trebuie făcuți pentru a face cel mai vestic județ al țării atractiv pentru turiști.

Reprezentanții Asociației pentru  Dezvoltarea și Promovarea Turismului în Timiș (APDT) au început să lucreze la strategia turistică a celui mai vestic județ al țării în 30 septembrie 2017. A fost analizată deja infrastructura turistică, stațiunile balneoclimaterice, monumente, situri, practic tot ce ar putea să ducă la dezvoltarea turismului, de la drumuri, la baruri, restaurante, cluburi, tot ce ar putea atrage turiștii.

„Avem în momentul de față două stațiuni, în condițiile în care stăm pe o pungă de apă minerală. Ceilalți primari care încearcă să facă prin comune diverse aquaparkuri se luptă de ani de zile. Punga de apă minerală merge până în partea maghiară. Populația îmbătrânește, avem niște stațiuni și putem dezvolta niște baze de tratament și aducem turiștii străini. Buziașul nu a apărut peste noapte, are o sută de ani, Calacea este o investiție privată”, a spus Camelia Mocan, consultant la Expert Consulting.

Strategia costă 24.834 euro, fonduri din bugetul CJ Timiș.

Comentarii

comentarii