Acasă Actualitate Turismul etnologic din zona Margina are acum un brand propriu

Turismul etnologic din zona Margina are acum un brand propriu

DISTRIBUIȚI

Casele oamenilor din zona Margina din Timiş se vor deschide pentru turişti, gospodăriile din zonă fiind incluse într-un proiect al Consiliului Judeţean Timiş, intitulat „Mic dejun la Margina”. Acesta era deja funcţional, dar acum a devenit un produs turistic recunoscut în adevăratul sens al cuvântului, fiindu-i alocată o imagine, o siglă şi un nume înregistrat. În plus, produsele realizate de ţăranii din această parte frumoasă a Timişului vor putea purta acest nume şi sigla proiectului, dovedind originea lor, a anunţat Delia Barbu,  director al Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș, organizaţia care a şi iniţiat acest proiect.

Turiştii care aleg să facă o excursie în zonă vor avea la dispoziţie un prim traseu pe care vor fi duşi de organizatori, se vor plimba cu căruţele sau cu bicicletele, urmând să viziteze gospodării desemnate şi aflate pe traseu, muzeul de la Sinteşti, dedicat satului din această zonă, se va vizita o biserică de lemn şi turiştii vor beneficia de un prânz la o stână. Un al doilea traseu merge spre Coşteiu de Sus, pentru o plimbare cu căruţa în natură, au anunţat iniţiatorii programului.

Succesul proiectului este dat de numărul mare de turişti care au şi folosit oportunitatea de a descoperi zona de la Margina. Sunt câteva sute de persoane care au apelat la o astfel de excursie, doar în aprilie au fost 400 de participanţi la tururile etno gândite pentru această zonă.

„Sunt 800 de turişti, atât români, cât şi străini, care au vizitat comuna în primele luni ale anului 2019”, a declarat Călin Dobra, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, la lansarea oficială a brand-ului „Mic dejun la Margina”.

În ceea ce priveşte produsele cu acest brand, provenind din zonă, ele pot fi obţinute şi printr-o vizită pe pagina de internet www.discovertimis.com.

Comentarii

comentarii