Acasă Actualitate Un concept original de brand va fi lansat la Timişoara: „Cine eşti...

Un concept original de brand va fi lansat la Timişoara: „Cine eşti tu, doctore?”

DISTRIBUIȚI

luni la timisoara -prof. univ. dr. Nicolae-IordacheLuni, 11 martie, la Casa Oamenilor de Ştiinţă Timişoara (str. Mihai Eminescu, nr. 11), de la ora 16.00, personalităţi ale vieţii medicale din Timişoara, reprezentanţi ai industriei farmaceutice, ai autorităţilor locale din domeniul sanitar şi ai mass-media vor participa la lansarea primei cărţi din România despre construirea brandului personal în medicină: „Cine esti tu, doctore?”, semnată de dr. Nicolae-Iordache Iordache şi Olivian Breda. „Cine eşti tu, doctore?” explorează conceptul original de brand de doctor propus de autorul Nicolae-Iordache Iordache, pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor şi tehnicilor de branding personal de către industria medicală. Cartea propune soluţii moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiţi în sfera de business, dar care trebuie să facă faţă regulilor jocului unui mediu profesional din ce în ce mai competitiv. „Prin intermediul cărţii «Cine eşti tu, doctore?» dorim să-i identificăm pe acei medici progresişti care doresc să îşi construiască prin forţe proprii o carieră şi o reputaţie solidă. Vrem ca ei să înţeleagă de ce îi apreciem şi cum ar putea face mai mult bine în comunităţile în care activează, iar apoi să îi încurajăm să îi «infecteze» şi pe cei din jurul lor cu entuziasm, încredere, pricepere şi onoare. Aceşti medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit «revoluţia halatelor albe», o mişcare silenţioasă, dar care ar produce cea mai semnificativă schimbare în sistemul medical românesc din ultimii 25 de ani”, a declarat dr. Nicolae-Iordache Iordache.

Comentarii

comentarii