Acasă Economic Un sfert de milion de clienţi au cheltuit peste 3 milioane euro...

Un sfert de milion de clienţi au cheltuit peste 3 milioane euro la mall-urile Iulius din Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi

DISTRIBUIȚI

Iulius Mall s-a dovedit a fi neîncăpător sâmbătă noapte pentru persoanele care au păşit în lumea virtuală „E-NIGHT” creată cu ocazia evenimentului „Veniţi la Miezul Nopţii!”. Magazinele şi coridoarele au fost luate cu asalt nu doar de timişoreni, ci şi de numeroşi cumpărători din judeţele limitrofe, precum Arad, Caraş Severin, Hunedoara şi Mehedinţi. Pentru prima dată în România, Iulius Group, cel mai mare operator naţional de centre comerciale, a organizat, în aceeaşi zi şi la aceleaşi ore, în trei oraşe (Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi), un eveniment cu tradiţie care îmbină shoppingul cu entertainmentul: „Veniţi la Miezul Nopţii!”.

La Iulius Mall Timişoara, „E-NIGHT” – seara dedicată pasionaţilor de cumpărături şi Internet – a însemnat discount-uri speciale de până la 80%, concerte Sonique şi Şuie Paparude, zeci de mii de obiecte promoţionale, băuturi răcoritoare, cadouri instant şi tombole cu premii din oră în oră, în valoare totală de peste 30.000 euro. Mult anticipatul eveniment „Veniţi la Miezul Nopţii!” a avut nu doar cele mai mici preţuri ale toamnei şi un super show, ci şi o campanie socială derulată în mediul online. Tema din acest an a fost special concepută pentru ca fanii şi clienţii mallului să se implice în susţinerea învăţământului timişorean. Campania „I Like = 1 Leu = 1 Zâmbet”, desfăşurată pe pagina Facebook Iulius Mall Timişoara, s-a bucurat de un real succes. Pentru fiecare fan înregistrat până la sfârşitul evenimentului, mallul a donat 1 leu, suma finală în valoare de 4.660 lei fiind destinată dotării cabinetului multimedia al Şcolii Nr. 27. „Mulţumim Iulius Mall şi tuturor bănăţenilor pentru gestul lor de a ajuta la dotarea cabinetului multimedia al instituţiei noastre”, a declarat profesor Stana Ioan, directorul Şcolii Nr. 27 din Timişoara. De altfel, succesul campaniei se datorează popularităţii de care se bucură toate cele patru mall-uri Iulius din ţară pe platformele de socializare online. Un total de peste 10.000 fani, dintre care 4.797 la Iulius Mall Timişoara, caută frecvent, pe Facebook şi Twitter, noutăţile şi evenimentele din centre comerciale ale companiei Iiulius Group.
Clienţii au profitat din plin de reducerile şi ofertele speciale, astfel încât, în cele trei malluri Iulius unde s-a organizat simultan „Veniţi la Miezul Nopţii!”, vânzările au depăşit, în total, 3 miloane euro. „Traficul mare şi vânzările înregistrate demonstrează că bănăţenilor le place să facă shopping la Iulius Mall, indiferent de oră. Foarte apreciată a fost şi tema petrecerii, lumea virtuală a Internetului şi Facebook-ului fiind de actualitate”, a declarat Cornel Veriguţ, Shopping Center Manager. Toată noaptea, Daniel Buzdugan, amfitrionul evenimentului, a provocat publicul la concursuri şi i-a premiat pe cei mai harnici clienţi cu netbook-uri, cartele de Internet, mini-frigidere Coca-Cola şi cecuri pentru cumpărături. Internauţii au avut parte de o atmosferă electrizantă odată ce Şuie Paparude, DJ Elless şi DJ Ax-L au dat start la muzică. Vedeta serii, Sonique, nu şi-a dezamăgit admiratorii şi, la miezul nopţii, a mixat la intensitate maximă. Jocurile de lumini, paradele noilor colecţii ale magazinelor, prezentările de haine futuriste şi gadget-uri, insulele hotspot „I’m Conquiztador” şi „Video Games Land” au atras ca un magnet publicul amator de distracţie high-tech. În plus, cei care au intrat pe Facebook de la insulele internautice din mall şi-au văzut imaginea proiectată live pe un Facebook Wall supradimensionat. Fanii care şi-au făcut fotografii la insula FARMVILLE pot să îşi descarce fotografiile de pe pagina Facebook Iulius Mall Timişoara. Noaptea cumpărăturilor şi a distracţiei s-a încheiat la ora 02.00.

 

Comentarii

comentarii