Acasă Economic UPC oferã serviciul de Internet Fiber Power cu viteze de până la...

UPC oferã serviciul de Internet Fiber Power cu viteze de până la 100 Mbps

527
DISTRIBUIȚI

Noul concept de magazin UPC, ianugurat la Timişoara

Clienţii UPC din Timişoara vor beneficia din aceastã lunã de serviciul de Internet Fiber Power. Acum clienţii din segmentul rezidenţial vor avea acces la viteze de Internet de până la 100 Mbps. Noul serviciu este disponibil prin intermediul celei mai performante platforme de Internet, Eurodocsis 3.0. Serviciul de Internet Fiber Power pentru clienţii rezidenţiali este disponibil în cadrul a douã tipuri de abonamente, cu viteze de download de 60 Mbps şi respectiv 100 Mbps. Cele două abonamente disponibile pentru serviciul de Internet Fiber Power sunt: Internet Fiber Power 60 Mbps dowload, 4 Mbps upload – 40 lei/lună fãrã TVA; Internet Fiber Power 100 Mbps dowload, 6 Mbps upload – 50 lei/lunã fãrã TVA. Abonamentele Internet Fiber Power pot fi achiziţionate numai împreunã cu un abonament de televiziune UPC.
„UPC lanseazã în premierã cele mai mari viteze la internet oferite vreodatã clienţilor sãi pe segmentul rezidenţial.  Serviciul de Internet Fiber Power de la UPC asigură cea mai mare viteză de transfer de date prin cablu, dar şi cea mai stabilă conexiune la Internet, cu o calitate constantă în orice punct al reţelei”, declară Dragoş Militaru, Director Comercial UPC România. Eurodocsis 3.0 (Data Over Cable Service Interface Specification) este versiunea europeană a celui mai nou standard internaţional de servicii broadband prin cablu coaxial, care permite superviteze de transfer, de până la 5 ori peste maximumul teoretic oferit de tehnologia ADSL. 

Un nou concept de magazin la Timişoara

UPC România a lansat şi un nou concept de magazin la Timişoara. Primul magazin din Timişoara cu noul design a fost deschis în data de 8 februarie în Piata Victoriei, Nr. 3. Cu un design interior inovativ şi primitor, noul concept de magazin UPC reflectã o abordare diferitã la nivelul relaţiei cu clienţii, transformând tradiţionala relaţie casier-client într-o interacţiune placutã, într-un spaţiu primitor. „Acest concept de magazin s-a născut dintr-o analiză detaliată a obiceiurilor abonatilor noştri care interacţionau cu reprezentanţii punctelor noastre de lucru, în medie o dată la doua luni, în special pentru plata facturilor. Ne-am dorit să transformăm acest proces într-unul proactiv, în care vechiul casier se transformă într-un consilier de relaţii cu clienţii bine pregătit, prietenos şi gata oricând să ofere soluţii şi răspunsuri la toate întrebarile primite. Este parte din noua noastră strategie de abordare a clienţilor să stabilim relaţii pe termen lung cu aceştia, atât prin oferta de servicii şi produse, cat şi prin crearea unui spatiu primitor, care să răspundă tuturor exigenţelor lor”, declară Iulia Florea, Chief Operating Officer UPC. Cu o suprafaţă de peste 160 de metri pătraţi, modul în care este amenajat magazinul permite vizitatorilor sã interacţioneze cu produsele, în cadrul zonei "demo”, unde pot fi încercate cele mai noi produse şi servicii UPC (DVR, HD, Fiber Power, WiFi, etc.). Clienţii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informaţiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas cãtre implementarea serviciilor de self-care. De asemenea, consilierii de vânzãri UPC vor sta la dispoziţia clienţilor cu detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate (privind contul de abonat, factura etc). Mai mult, graţie sistemului tehnic de administrare a timpului de aşteptare, traseul clienţilor în magazin va fi mult îmbunãtãţit, iar perioada de aşteptare considerabil redusã. Sistemul funcţionează pe bază de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv poziţionat la intrarea în magazin. Panourile luminoase situate central afişează numerele de ordine ce vor permite optimizarea timpului de aşteptare al clienţilor.

Comentarii

comentarii