Acasă Economic UPC România a lansat un nou concept de magazine în Timișoara

UPC România a lansat un nou concept de magazine în Timișoara

DISTRIBUIȚI

În această toamnă, UPC România a lansat un nou concept de magazine pentru susținerea noii identități vizuale a companiei și a noii promisiuni de brand: „Bucură-te de fiecare moment”,  în mai multe orașe din țară.

Cu un design modern, simplu și plin de culoare, magazinele îmbunătățesc experiența clienților prin intermediul beneficiilor pe care UPC le pune la dispoziție. Așadar, toți cei care vor călca pragul magazinului UPC din Timișoara vor fi întâmpinați de o atmosferă caldă, în care inovația va juca rolul principal.

Primul magazin din Timișoara cu noul design este deschis în Calea Aradului, nr. 32. Cu o suprafaţă de peste 71 mp, magazinul permite vizitatorilor o mai bună interacţiune cu produsele UPC, în cadrul zonei demo, unde pot fi testate cele mai noi produse şi servicii UPC. De asemenea, magazinul are o zonă dedicată pentru așteptare ce recreează atmosfera unei case, spațiu de joacă pentru copii și permite o fluidizare mai bună a traficului. 

Primele magazine cu noul design își așteaptă clienții în București, Constanța, Iași, Brăila, Ploiești, Cluj-Napoca și Timișoara. Procesul va fi însoţit de modernizarea şi reamenajarea mai multor magazine UPC din întreaga țară pe parcursul anului viitor. UPC România este prima țară din Regiunea CEE (Europa Centrală și de Est) a Liberty Global care implementează acest concept modern.

În această toamnă, UPC a lansat și noile pachete HAPPY HOME® care reunesc  cele mai noi tehnologii și servicii digitale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul CONNECT BOX și experiența de televiziune de ultimă generație oferită de HORIZON.

 

Comentarii

comentarii