Acasă Economic Vinuri româneşti promovate prin metoda 2D şi aplicaţiile Realităţii Adăugate

Vinuri româneşti promovate prin metoda 2D şi aplicaţiile Realităţii Adăugate

536
DISTRIBUIȚI

Simpozionul „Codul vinului”, desfăşurat pe 25 noiembrie, la Bucureşti, a avut ca scop lansarea codurilor bidimensionale 2D folosite ca instrumente de marketing în promovarea vinului. În cadrul simpozionului au fost prezentate aplicaţii concrete, pentru 31 de producători şi distribuitori de vin din România.
Vinvest SRL împreună cu Institutul Multimedia Româno-elveţian, au lansat cele mai moderne metode de marketing în promovarea vinului. La baza acestui nou concept cei doi parteneri au încheiat un contract de exclusivitate pentru sectorul vitivinicol lansand brandul www.code2wine.ro. Portalul www.code2wine.ro va gazdui pentru consumatorii şi iubitorii de vin informaţii culese de experţi degustători cu privire la produsele din portofoliul producătorilor şi distribuitorilor de vin. Beneficiile vinului ales asupra sănătăţii, asezonarea cu meniul potrivit, metodele de vinificaţie sau trasee oenoturistice unde se pot degusta şi multe alte informaţii se vor regăsi printr-o simplă accesare. Conectarea la informatii se face prin decodificarea codurilor 2D cu ajutorul aplicaţiei care rulează pe telefonul mobil. Portalul va fi gestionat pentru început în limba română, dar acesta se va extinde în mai multe limbi de circulaţie internaţională. Codurile bidimensionale 2D sunt tag-uri vizuale care aparțin unui nou concept ”Realitatea Adăugată” – ce face legătura între lumea reală și lumea virtuală. Decodificarea codurilor 2D este una din cea mai sigură cale de a convinge un potenţial consumator din România sau străinătate să achizitioneze produsul. Scanarea codului 2D de pe produsul vizat permite utilizatorului să acceseze printr-o singură aplicaţie informaţiile privitoare la acel produs. Folosirea codurilor 2D în sectorul vitivinicol vine în sprijinul producătorilor pentru vinurile din piata dar poate fi un argument în plus pentru producătorii care participă la saloane, târguri, expoziții naționale și internaționale. În ţările dezvoltate codurile 2D sunt instrumente de marketing foarte uzitate. Iniţiatorii consideră că România deţine vinuri de calitate care merită să fie promovate prin metoda 2D şi, în viitor, prin aplicaţiile Realităţii Adăugate.
 

Comentarii

comentarii