Acasă Economic www.imobiliare.ro lansează Imosfera: primul târg imobiliar virtual din România

www.imobiliare.ro lansează Imosfera: primul târg imobiliar virtual din România

DISTRIBUIȚI

www.imobiliare.ro, principalul portal imobiliar din România, va organiza în perioada 21-27 iunie prima ediţie a proiectului Imosfera, primul târg imobiliar virtual din România. Târgul îşi propune să adune ansamblul cererii de pe piaţa imobiliară din România şi se adresează în exclusivitate utilizatorilor de internet în căutarea unei locuinţe, indiferent de locul fizic în care se află.
Prima ediţie se va concentra cu precădere asupra ofertei rezidenţiale din ansamblurile noi din Bucureşti, dar sunt vizate şi alte oraşe mari din ţară. În cele 7 zile ale expoziţiei virtuale, organizatorii mizează pe atragerea a unui număr de 30 de proiecte rezidenţiale. „În spatele proiectului Imosfera stă ideea de a-i apropia pe vânzători de ansamblul cumpărătorilor. Diferenţele faţă de un târg tradiţional sunt semnificative, pornind de la investiţie, care se va situa în jurul sumei de 15.000 de euro şi încheind cu rezultatele, la prima ediţie aşteptăm cel puţin 65.000 de vizitatori unici", explică Adrian Erimescu, director general www.imobiliare.ro.
Conceptul imobiliare.ro păstrează avantajele unui târg tradiţional la care adaugă plusurile specifice mediului online. Imosfera va reda atmosfera vie specifică unui târg tradiţional, cu spaţiu expoziţional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe. Mai mult, un accent deosebit va fi pus pe facilitarea contactului direct între vizitatori şi expozanţi printr-o platformă de chat. Costurile de participare, producţie, logistică şi resurse umane vor fi reduse cu cel puţin 50%. În plus, conceptul permite măsurarea unor indicatori cantitativi şi calitativi specifici de performanţă în vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor: număr vizitatori stand, perioada petrecută în stand, timp vizualizare materiale promoţionale, număr contacte directe etc.
Pachetul pentru expozanţi include posibilitatea de a alege între două modele diferite de stand din punct de vedere al designului. Pachetul va include opţiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini şi planuri, transpunerea materialelor de prezentare în format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii şi rapoarte complete de măsurare a performanţei în perioada târgului şi post-târg.
 

Comentarii

comentarii